خانهاخبار
ال‌جی یک بار دیگر موبایل رول‌شونده خود را به نمایش گذاشت

ال‌جی یک بار دیگر موبایل رول‌شونده خود را به نمایش گذاشت

ال‌جی در خلال رویداد خود در CES 2021 ویدیوی کوتاهی از ظاهر و عملکرد موبایل رول‌شونده خود را نشان داد که بهترین نما از این محصول منحصر به فرد را به تصویر می‌کشد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲

ال‌جی یک بار دیگر ویدیوی کوتاهی از تلفن رول‌شونده خود را به نمایش درآورد. این شرکت امروز در مراسمی که در رویداد CES 2021 داشت، بالاخره تصویر واضحی از موبایل رول‌شونده خود را نشان داد. این دستگاه که تحت عنوان LG Rollable مورد خطاب قرار گرفته دارای نمایشگری منحصر به فرد با قابلیت تغییر اندازه است که می‌تواند از یک موبایل عادی به یک تبلت کوچک تغییر حالت دهد. بخش اضافه نمایشگر این گوشی در داخل بدنه رول شده و در هنگام نیاز بیرون می‌آید.

LG Rollable در حال حاضر بیشتر شبیه موبایلی مفهومی است که از آزمایشگاه‌های پروژه اکسپلورر ال‌جی بیرون می‌آید. فعلا نمی‌دانیم که این دستگاه چه فناوری‌هایی خواهد داشت یا اندازه آن چقدر کم و زیاد می‌شود. پیش‌تر موبایل دیگری به نام ال‌جی وینگ را از پروژه اکسپلورر دیده بودیم که نمایشگر چرخان داشت.

هنوز مشخص نیست که ال‌جی Rollable چه زمانی وارد بازار می‌شود اما با توجه به اشاره مجدد ال‌جی به این محصول حالا از هر زمان دیگری به این تلفن هوشمند نزدیک‌تر شده‌ایم. پیش‌تر در شایعات گفته شده بود که این گوشی در نیمه اول سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسد و حتی گزارشی درباره قیمت این دستگاه به دستمان رسیده بود.

قبل از ال‌جی شرکت‌های دیگری قدم به این بازار گذاشته بودند. TCL پارسال شماری از گوشی‌های مفهومی خود را به نمایش گذاشت و اوپو هم چندی پیش از موبایلی با نمایشگر رول‌شونده OLED رونمایی کرد. البته هیچ کدام از این دستگاه‌ها قرار نیست وارد بازار مصرفی شوند و صرفا به عنوان موبایلی مفهومی باقی خواهند ماند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)