خانهاخبار
دل از مانیتورهای اولترا واید جدید خود رونمایی کرد

دل از مانیتورهای اولترا واید جدید خود رونمایی کرد

دل از مانیتورهای جدید و عریض 5K2K با پورت تاندربولت ۳ برای مک رونمایی کرد
۱۳۹۹/۱۰/۲۲

دل این هفته از مجموعه‌ای از مانیتورهای جدید رونمایی کرد و به طور خاص یکی از آن‌ها برای کاربران مک در نظرگرفته شده است. مدل UltraSharp 40 منحنی که می‌توانید در ادامه تصاویر مربوط به آن را مشاهده کنید.

مدل UltraSharp 40 یا U4021QW موفق به کسب جایزه‌ی نوآوری CES 2021 شده که اولین مانیتور منحنی ۴۰ اینچی در جهان است که از وضوح تصویر ۲۱۶۰ در ۵۱۲۰ بهره می‌برد که با نام 5K2K یا WUHD هم شناخته می‌شود. این وضوح 5K واقعی نیست و در عوض با حدود ۱۴۰ پیکسل بر اینچ، معادل یک نمایشگر ۳۲ اینچی 4K است که البته ۳۳ درصد وسعت دید بیشتری به دست می‌دهد. UltraSharp 40 با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ برای کاربرانی که خواهان انجام کارهای بسیار، بدون از دست رفتن وضوح تصویر زیاد نمایشگر خود هستند، ایده‌آل است. مانیتور UltraSharp 40 در کنار نمایشگر اولترا واید ۳۴ اینچی 5K2K ال جی که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد؛ که یکی از نمایشگرهای اولترا واید با وضوح 4K یا ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ است، قرار می‌گیرد.  

image

یک درگاه داخلی تاندربولت ۳ به شما اجازه می‌دهد اولترا شارپ ۴۰ را با یک کابل به مک وصل کنید و همین طور این مانیتور می‌تواند یک مک‌بوک پرو را با حداکثر ۹۰ وات شارژ عبوری تامین کند. سایر اتصالات شامل دو پورت HDMI 2.0، یک دیسپلی پورت ۱.۴، سه درگاه USB-A ده گیگاباتی، یک USB Type-B، یک درگاه اترنت و همین طور جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در پشت نمایشگر هستند. علاوه بر موارد گفته شده یک درگاه USB-C پانزده واتی و یک USB-A ده گیگابایتی در پایین مانیتور برای دسترسی سریع وجود دارد.

شرکت دل می‌گوید اولترا شارپ ۴۰ یک صفحه نمایش ۱۰ بیتی است که از صد درصد طیف رنگی sRGB و ۹۸ درصد طیف DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و توانایی تولید ۱.۰۷ میلیارد رنگ را دارد. با این حال برای یک مانیتور پیشرفته حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت کم به نظر می‌رسد. از دیگر مشخصات این نمایشگر باید به زمان پاسخ‌گویی ۵ میلی‌ثانیه، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، انحنای 2500R، قابلیت داخلی KVM و همین طور اسپیکرهای داخلی ۹ واتی اشاره کرد.  

image

اولترا شارپ ۴۰ برای سازندگان محتوا، متخصصان خلاق، تحلیل گران داده و رمزنگاران در نظر گرفته شده است. حالت تصویر در تصویر به نمایشگر مذکور امکان می دهد تا دو نمایشگر را در کنار هم قرار دهند و به اصطلاح ویژگی ComfortView Plus باعث کاهش نور آبی نمایشگر می‌شود.

اما به بحث جذاب قیمت و زمان عرضه‌ی این محصول می‌رسیم که شرکت دل اعلام کرده اولترا شارپ ۴۰ از ۲۸ ژانویه در دسترس خواهد بود و قیمت آن نیز ۲۰۹۹.۹۹ دلار خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)