خانهاخبار
سامسونگ احتمالا امسال سنسور 200 مگاپیکسلی خود را معرفی می‌کند

سامسونگ احتمالا امسال سنسور 200 مگاپیکسلی خود را معرفی می‌کند

افشاگر معروف سامسونگ در توئیت جدیدی اعلام کرده که سامسونگ امسال از چندین سنسور ایزوسل جدید از جمله سنسور 200 مگاپیکسلی خود رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲

بر اساس گزارش افشاگر معروف سامسونگ، آیس یونیورس، این غول فناوری کره‌ای قصد دارد امسال از چندین سنسور دوربین ایزوسل جدید رونمایی کند و یکی از این سنسورها احتمالا سنسوری ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود که به‌زودی معرفی می‌شود.

با وجود این‌که هنوز زمان زیادی تا رونمایی از سنسور ۶۰۰ مگاپیکسلی این شرکت باقی مانده است، به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها برای عرضه سنسوری ۲۰۰ مگاپیکسلی در سال ۲۰۲۱ آماده شده‌اند. متاسفانه فعلا اطلاعات بیشتری درباره این سنسور در دسترس نیست و صرفا فقط می‌توانیم منتظر بمانیم. آیس یونیورس جزئیاتی درباره اندازه پیکسل، اندازه سنسور و یا سایر ویژگی‌های این سنسور را فاش نکرده است.

آوریل ۲۰۲۰ در گزارشی گفته شد که سامسونگ در حال کار روی سنسوری ۲۵۰ مگاپیکسلی با اندازه قطری ۱ اینچی است که نسبت به سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی فعلی آن‌ها خیلی بزرگ‌تر است. با این حساب، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اگر به‌زودی سنسوری با رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی شود اندازه‌ای کمتر از ۱ اینچ داشته باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)