خانهمقاله‌ها
چگونه در آیفون یک توییت را از طریق استوری اینستاگرام به اشتراک بگذاریم

چگونه در آیفون یک توییت را از طریق استوری اینستاگرام به اشتراک بگذاریم

در این مطلب قصد داریم نحوه‌ی اشتراک گذاری توییت را در استوری اینستاگرام بررسی کنیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۲

اگر آیفون دارید می‌توانید سریع و به راحتی توییت‌های خود را در استوری اینستاگرام خود اضافه کنید، اما توجه داشته باشید که این ویژگی در حال حاضر روی تمامی آیفون‌ها در دسترس نیست. پس از اینکه توییت را به استوری اضافه کنید می‌توان اندازه‌ی آن را تغییر داد و آن را چرخاند تا در جای دلخواه کاربر قرار بگیرد.

قبل از این ویژگی کاربران باید از توییت عکس می‌گرفتند و در اینستاگرام بارگذاری می‌کردند که کاری خسته کننده و سخت بود. در واقع جابه جا شدن در میان پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف می‌تواند گیج کننده و آزار دهنده باشد. اکنون می‌توان توییت‌ها را در اینستاگرم به اشتراک گذاشت. به اشتراک گذاشتن توییت‌ها کاری سرگرم کننده است که خوشبختانه توییتر در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران آیفون اجازه می‌دهد در یک چشم به هم زدن توییت‌هایی به Instagram Stories اضافه کنند.

چگونه توییت را به استوری اینستاگرام اضافه کنیم  
image

 

توییتی که به اشتراک می‌گذارید باید عمومی باشد تا بتوان آن را در اینستاگرام استوری کرد. این بدان معناست که باید برای عموم مردم قابل مشاهده باشد و توییتی که در یک حساب خصوصی است و یا محافظت شده است را نمی‌توان به استوری اضافه کرد. همچنین باید در دستگاه مورد استفاده خود به حساب‌های اینستاگرام و توییتر وارد شوید. قابل ذکر است که این ویژگی برای همه‌ی کاربران آیفون در دسترس نیست و تنها برخی از آن‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. برای اضافه کردن توییت به استوری از روش ذیل استفاده کنید.

  1. در اپلیکیشن توییتر، توییتی که قصد به اشتراک گذاری آن را دارید انتخاب کنید
  2. در توییت مورد نظر روی آیکون Share ضربه بزنید که شبیه پیکانی رو به بالاست
  3. در منوی ظاهر شده برنامه‌ی اینستاگرام را مشاهده می‌کنید سپس روی آن ضربه بزنید
  4. اپلیکیشن اینستاگرام باز می‌شود و سپس به تنظیمات استوری هدایت می‌شوید
  5. در این بخش می‌توانید توییت را تغییر اندازه داده، جای آن رامشخص کنید و تغییراتی که دوست دارید روی آن اعمال کنید
  6. سپس روی finishing ضربه زده و کار تمام است. می‌توانید آن را با همه‌ی دنبال کنندگان خود یا یک شخص یا گروهی به اشتراک بگذارید.

 

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)