خانهاخبار
افشاگر معروف خبر همکاری وان پلاس و Leica را کذب می‌داند

افشاگر معروف خبر همکاری وان پلاس و Leica را کذب می‌داند

خبرنگار و افشاگر معروف توئیتری در پست جدیدی می‌گوید گزارشی که در چند وقت اخیر پیرامون همکاری این دو برند روی دوربین سری وان پلاس 9 منتشر شده، درست نیست.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱

حدود یک ماه پیش در گزارشی اعلام شد که وان پلاس مشغول کار با برند آلمانی Leica است تا قابلیت‌های دوربین سری وان پلاس ۹ را ارتقا بدهد. دیروز هم در گزارش دیگر گفته شد که وان پلاس می‌خواهد سرمایه‌گذاری بیشتری روی توانمندی‌های دوربین محصولات خود داشته باشد. حالا امروز افشاگر امور وان پلاس اعلام کرده که این اخبار کذب است.

اگرچه در گزارش دیروز مدیرعامل وان پلاس اشاره دقیقی به چگونگی ارتقای دوربین گوشی‌های این شرکت نداشت، اما شایعات نسبت به همکاری این برند با Leica تقویت شده بود. حالا Max Jambor می‌گوید همکاری وان پلاس با این شرکت آلمانی بر روی وان پلاس ۹ کذب است. با این وجود، منبع گزارش قبلی همچنان بر ادعای خود پافشاری می‌کند.

فعلا اطلاعات موثقی پیرامون همکاری این دو شرکت در دسترس نیست. وان پلاس می‌تواند با Leica یا هر شرکت مشابهی همکاری داشته باشد، ولی ارتقای دوربین‌های این برند مستلزم همکاری با این شرکت‌ها نیست. سری وان پلاس ۹ احتمالا سه عضو خواهد داشت که طبیعتا مدل پرو می‌تواند بهترین دوربین ممکن را داشته باشد. پیش‌بینی می‌شود که این خانواده در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۱ معرفی شود و از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ بهره ببرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)