خانهاخبار
موتورولا One 5G Ace با اسنپدراگون 750G از راه رسید

موتورولا One 5G Ace با اسنپدراگون 750G از راه رسید

موتورولا امروز از میان‌رده دیگری برای بازار آمریکا پرده برداشت که از چیپست 8 نانومتری اسنپدراگون 750G استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱

موتورولا ژوئیه ۲۰۲۰ از موتو جی 5G پرده برداشت و بعد آن را با نام موتو وان 5G راهی بازار آمریکا کرد. این شرکت حالا موبایل نسل پنجمی جدیدی را به بازار ایالات متحده فرستاده که One 5G Ace نام دارد و با قیمت ۳۹۹ دلار ارزان‌ترین موبایل 5G موتورولا در آمریکای شمالی است.

موتورولا وان 5G ایس نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع LCD با وضوح +FHD معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارد. این گوشی برای دوربین سلفی از حفره‌ای در مرکز بخش بالایی صفحه نمایش استفاده می‌کند و سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دارد. حاشیه‌های اطراف صفحه وان 5G ایس بسیار کم است و تقارن آن فقط در پایین کمی به هم می‌خورد.

image

موبایل جدید موتورولا از چیپست اسنپدراگون 750G استفاده می‌کند که یک تراشه ۸ نانومتری با مودم اسنپدراگون X52 است. این مودم از شبکه‌های زیر ۶ گیگاهرتز 5G پشتیبانی می‌کند. وان 5G ایس با ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و حافظه داخلی آن با microSD قابل ارتقاست.

در بخش دوربین ماژول سه‌گانه‌ای را می‌بینیم که یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک فلش LED دارد. این گوشی مثل اکثر محصولات موتورولا حسگر اثر انگشت را در قاب عقب و زیر لوگوی معروف خفاشی خود قرار داده است. وان 5G ایس از استاندارد ضدآب IP52 پشتیبانی می‌کند و وزن آن ۲۱۲ گرم است.

میان‌رده جدید موتورولا با اندروید ۱۰ و پوسته My UX به بازار می‌آید. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند ولی با یک شارژر سریع ۱۰ واتی عرضه می‌شود. وان 5G ایس با تک رنگ نقره‌ای از تاریخ ۲۵ دی راهی بازار آمریکا خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)