خانهاخبار
طراحی جدید دوربین گلکسی A32 در تصاویر جدید آن مشاهده شد

طراحی جدید دوربین گلکسی A32 در تصاویر جدید آن مشاهده شد

به‌تازگی رندرهای رسمی گلکسی A32 5G لو رفته و در آن‌ها می‌توانیم موبایلی را ببینیم که ماژول دوربین آن بی‌شباهت با یکی از محصولات جذاب ال‌جی نیست.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰

افشاگر معروف، استیو همرستافر، در اوایل ماه دسامبر رندرهای کامپیوتر گلکسی A32 5G را منتشر کرد. حالا دیروز وب‌سایت معتبر WinFuture در گزارشی عکس‌های بیشتری از این تلفن هوشمند را لو داده که از طراحی تازه‌ای در محصولات سامسونگ خبر می‌دهد.

گلکسی A32 به جای ماژول دوربین سیاه رنگی که در قاب عقب قرار می‌گرفت از چهار لنز ساده و یک فلش LED استفاده می‌کند. سامسونگ این لنزها را به‌صورت تکی روی بدنه پلی کربنات گلکسی A32 قرار داده و از این حیث شبیه ال‌جی ولوت عمل کرده است.

در جلوی این گوشی پنلی ۶.۵ اینچی از نوع LCD قرار گرفته که حاشیه پایینی نسبتا زیادی دارد. همان‌طور که گفتیم، این پنل از نوع LCD است، در نتیجه حسگر اثر انگشت به زیر دکمه پاور در پهلوی دستگاه منتقل شده است.

گلکسی A32 چندی پیش از پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ سر درآورده بود و همان‌جا متوجه شدیم که پردازنده آن دیمنسیتی 720 است. با این حال، دیمنسیتی 720 و 800U در گیک‌بنچ با هم اشتباه گرفته می‌شوند، در نتیجه این احتمال وجود دارد که گلکسی A32 دیمنسیتی 800U داشته باشد. سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۱ خواهد بود.

گلکسی A32 با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. دوربین چهارگانه این گوشی احتمالا شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض، یک سنسور ماکرو و یک سنسور تشخیص عمق خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توانیم به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، NFC و شارژ سریع ۱۵ واتی اشاره کنیم.

شایعات حاکی از آن است که گلکسی A32 ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی در برخی بازارها با 4G از راه برسد تا بتواند پاسخگوی نیاز کاربرانی باشد که هنوز تحت پوشش نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی قرار نگرفته‌اند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

متین

۱۳۹۹/۱۰/۲۱
زیاد جالب نیس

ali

۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اولین ویدیوسنتر موبایل در جهان.
vidocen.com