خانهاخبار
برندگان و بازندگان محصولات ال جی در سال 2020

برندگان و بازندگان محصولات ال جی در سال 2020

در این مطلب می‌خواهیم با محبوب ترین و بد اقبال ترین محصولات ال جی آشنا شویم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰

اگر پیگیر مطالب منتشر شده در وب سایت جی اس ام باشید، مطمئنا می‌دانید که اخیرا، خوش شانس و بد شانس ترین محصولات کمپانی‌های مختلف در سال 2020 را به شما معرفی کرده‌ایم. این سری از مطالب با معرفی محصولات شرکت اپل آغاز شد و پس از آن، با برند سامسونگ ادامه پیدا کرد و در نهایت به غول دنیای جستوگرها، یعنی گوگل رسید. حالا پس از گذشت سه مقاله، به سراغ کمپانی ال جی می‌رویم.

این شرکت کره‌ای در سال گذشته میلادی، عملکرد نسبتا خوبی از خود بر جای گذاشت و فعالیت‌های اخیر آن‌ها، نشان از آینده‌ای روشن پیش روی کمپانی ال جی داشت. در این مطلب می‌خواهیم با محبوب ترین و بد اقبال ترین گوشی‌های هوشمند تولید شده در سال 2020 توسط این برند آشنا شویم.

برنده شماره یک: LG Velvet 5G

image

 

گوشی هوشمند ولوت ال‌جی، یکی از نشانه‌های پیشرفت این شرکت به حساب می‌آید. این محصول با ورود خود، باعث شد تا خط تولید سری G محصولات ال جی پایان یافته و اسمارت فون‌های تولید شده توسط این برند وارد دنیایی جدید شوند.

نسخه 5G گوشی هوشمند Velvet در ابتدای ورود خود، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. این محصول با برخورداری از تراشه اسنپدراگون 765G، تکنولوژی نسل پنجم شبکه مخابراتی را برای علاقمندان به برند ال جی به ارمغان آورد و از طرف دیگر، مشخصات سخت‌افزاری پرچمداران را در محصولی میان رده، در اختیار کاربران قرار داد. از آن جا که نسخه 5G اسمارت فون ولوت در لیست بهترین‌های سال 2020 قرار گرفته، لذا همین موضوع کفایت می‌کند تا به این نکته اشاره کنیم که شرکت ال جی، آینده روشنی را در پیش دارد.

بازنده شماره یک: LG Velvet

image

 

گوشی هوشمند ولوت که کمی پس از نسخه 5G آن عرضه شد، کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسید. چرا که محصولی با پردازنده میان رده Snapdragon 765G با اسمارت فونی با پردازنده پرچمدار Snapdragon 845 جایگزین شد.

به این ترتیب جای تعجبی نیست اگر ال جی ولوت را یک محصول شکست خورده به حساب آوریم. متأسفانه تا به این لحظه، هنوز دلیل انجام چنین حرکتی از سوی مقامات ال جی مشخص نشده است. آن‌ها با تولید چنین محصولی نه تنها پشتیبانی از فناوری نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) را از این اسمارت فون حذف کردند، بلکه تکنولوژی سیستم شارژ آن را نیز ضعیف‌تر از نسخه 5G کردند.

برنده شماره دو: LG K92 5G

گوشی هوشمند LG K92 5G ممکن است برای گوش برخی از کاربران ناآشنا باشد. اما این محصول عملکرد خوبی از خود در سال گذشته بر جای گذاشت.

اسمارت فون یاد شده، یکی از بهترین مثال‌ها برای محصولی با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم شبکه مخابراتی به حساب می‌آید. البته این بار با یک محصول مقرون به صرفه روبرو هستیم. به نظر می‌رسد که مدیران کمپانی ال جی در حال تست محصولات مختلف بوده و قصد دارند تا استقبال کاربران از این گجت‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

گوشی هوشمند LG K92 5G با تراشه اسنپدراگون 690 5G همراه بود و به این ترتیب، جای هیچ گونه حرف و حدیثی را در مورد خود باقی نگذاشت. نمایشگر ساده IPS با نرخ نوسازی 60 هرتزی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار لنز 5 مگاپیکسل اولترا واید، دو مگاپیکسل تله فوتو و 2 مگاپیکسل ماکرو و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول به حساب می‌آیند. همان طور که مشاهده می‌کنید اسمارت فون LG K92 5G از ویژگی آنچنان خاصی برخوردار نیست، اما استقبال خوبی از آن به عمل آمد.

بازنده شماره دو: LG V60 ThinQ 5G

image

 

نسخه 5G گوشی هوشمند V60 ThinQ ال جی در نوع خود، محصولی مشهور به حساب می‌آید. اما با وجود پیشرفت‌هایی که در ارائه محصولات با دو نمایشگر رخ داده است، اما متأسفانه استقبال خوبی از این گوشی هوشمند به عمل نیامد.

برنده شماره سه: LG Wing 5G

image

 

خروجی تیم تحقیق و توسعه کمپانی ال جی، محصولی با نام وینگ بود که با اقبال عمومی خوبی نیز مواجه شد. گوشی هوشمندی بی همتا و فوق العاده جذاب که به کمک زبان طراحی خود، نظر بسیاری از کاربران دنیای تکنولوژی و اصحاب رسانه را به سمت خود جلب کرد.

ال جی در سال گذشته، پروژه جدیدی با نام Explorer را آغاز کرد و LG Wing 5G، یکی از محصولات و خروجی‌های این پروژه به حساب می‌آید. طراحان و مهندسان ال جی با طراحی و تولید چنین محصولی، نشان دادند که هنوز هم فضای کافی برای ارائه خلاقیت‌های مختلف موجود بوده و کاربران نیز چشم‌شان با چنین نوآوری‌هایی همراه خواهد بود و از ارائه این محصولات استقبال به عمل می‌آورند. معرفی چنین محصولی برای مدیران کمپانی ال جی با ریسک‌های زیادی همراه بود، اما خوشبختانه این ریسک جواب داد و ال جی وینگ 5G، تبدیل به اسمارت فونی بسیار محبوب و پرطرفدار شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)