خانهاخبار
نسخه جهانی ردمی نوت 9T 5G با دیمنسیتی 800U معرفی شد

نسخه جهانی ردمی نوت 9T 5G با دیمنسیتی 800U معرفی شد

ردمی نوت 9T 5G در واقع همان ردمی نوت 9 5G است که پیش‌تر در چین رونمایی شده بود، اما حالا با تغییرات جزئی به بازار جهانی می‌رود.
۱۳۹۹/۱۰/۱۹

ردمی نوت 9T 5G امروز رسما به شکل بین‌المللی معرفی شد و تقریبا همان ردمی نوت 9 5G است که قبلا به صورت انحصاری در چین معرفی شده بود. البته این دو دستگاه تفاوت‌هایی با هم دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

اگر به جلوی ردمی نوت 9T 5G نگاه کنیم نمایشگری ۶.۵۳ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح 1080p را می‌بینیم که یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در گوشه سمت چپ آن قرار گرفته است. حداکثر روشنایی این صفحه به ۴۵۰ نیت می‌رسد و نرخ نوسازی آن برخلاف شایعات تنها ۶۰ هرتز است.

image

در قاب عقب ردمی نوت 9T 5G دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. این گوشی سنسور فوق عریض ندارد اما از دو سنسور ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که یکی برای تشخیص عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو به کار می‌رود.

ردمی نوت 9T 5G از چیپست ۷ نانومتری دیمنسیتی 800U استفاده می‌کند و با ۶ گیگابایت رم از راه می‌رسد. ظرفیت حافظه داخلی این گوشی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت است. موبایل جدید ردمی مثل مدل چینی این دستگاه در برابر آب مقاوم است و بلندگوی دوگانه دارد.

image

یکی از ویژگی‌های جذاب ردمی نوت 9T 5G باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. شیائومی می‌گوید کاربران تا ۳ سال هیچ افت کیفیتی را در عمر باتری این گوشی نخواهند دید.

شیائومی ردمی نوت 9T 5G در دو رنگ بنفش و مشکی به بازار می‌آید و دو مدل ۴ + ۶۴ گیگابایتی و ۴ + ۱۲۸ گیگابایتی خواهد داشت. قیمت این دو مدل به ترتیب ۲۲۹ و ۲۶۹ یورو در نظر گرفته شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)