خانهاخبار
ارزان ترین مرکز فروش فول گلس، نانو و سرامیکی در ایران

ارزان ترین مرکز فروش فول گلس، نانو و سرامیکی در ایران

هرچند که در طراحی های گوشی های جدید از گوریلا گلس استفاده می شود اما باز هم نمی شود نسبت به آسیب نرسیدن به صفحه گوشی در اثر ضربه یا فشار اطمینان داشت.
۱۳۹۹/۱۰/۱۸

از ضروری ترین لوازم جانبی گوشی که معمولا همان ابتدا بعد از خارج کردن گوشی از کارتن از آن استفاده می شود، گلس است. هرچند که در طراحی های گوشی های جدید از گوریلا گلس استفاده می شود اما باز هم نمی شود نسبت به آسیب نرسیدن به صفحه گوشی در اثر ضربه یا فشار اطمینان داشت. انواع مختلفی از گلس های گوشی روانه بازار شده اند که عبارتند از:

  • گلس شیشه ای حرارت دیده یا Tempered Glass
  • گلس نانو مایع یا نانوگلس
  • گلس نشکن
  • گلس ضدضربه که از جنس TPU است.
  • گلس سرامیکی

image

 

در فروشگاه اینترنتی کیوان جانبی انواع گلس موبایل برای مدلهای مختلف گوشی وجود دارد و این فروشگاه ارزان ترین مرکز فروش فول گلس، نانو و سرامیکی در ایران است. بنابراین اگر نیاز به گلس گوشی دارید با اطمینان می توانید نسبت به خرید از کیوان جانبی اقدام کنید.

تفاوت گلس های معمولی با فول گلس در چیست؟

گلس تخت یا گلس معمولی همان گلس هایی هستند که در بازار موجود هستند. گلس های معمولی روی گوشی هایی که حالت منحنی و خمیده دارند ظاهر جالبی ندارد. لبه های گلس معمولی در نحوه کارکرد گوشی مشکل ایجاد می کنند و ظاهر و استایل گوشی را خدشه دار می کنند.

فول گلس ها به طور کل روی صفحه نمایش قرار می گیرند و لبه های آن دقیقا روی لبه صفحه نمایش قرار می گیرند و مزاحمتی برای کارکردن با گوشی برای شما ایجاد نمی شود.

بنابراین تفاوت بین گلس معمولی و فول گلس در مقدار پوشش آنها در صفحه نمایش است. گلس های معمولی را معمولا بارها دیده اید که تخت بودند و همه گوشی را پوشش نمی دادند اما الان با استفاده از فناوری های جدید گلسهایی منحنی تولید می شوند که میتوانند کل گوشی شما را کاور کنند و از آن محافظت کنند.

چرا استفاده از فول گلس الزامی است؟

هزینه صفحه نمایش خمیده و منحنی بسیار بیشتر از گلس های تخت است و اگر دچار صدمه شود مجبورید هزینه زیادی را برای تعمیر یا تعویض صفحه نمایش پرداخت کنید. به همین دلیل استفاده از گلس فول برای گوشی های خمیده الزامی است.

برای نصب این گلس ها دچار مشکل نخواهید شد زیرا این گلس ها کاملا استاندارد هستند و متناسب با ابعاد صفحه نمایش طراحی شده اند و بسیار راحت نصب می شوند.

 

image

 

گلس سرامیکی چیست؟

گلسی که روی گوشی نصب می گردد اگر شفاف باشد کیفیت و وضوح صفحه نمایش بیشتر می شود و معمولا در تولید گلس، ترکیبات جدیدی مثل سیلیکات­ها و کوارتز و... به آن اضافه می کنند تا میزان شفاف بودن آن را زیاد کنند و به گلس سرامیکی شفاف تبدیل شود.

گلس سرامیکی معمولا دارای امنیت زیادی است و در مقابل ضربه نیز مقاومت بالایی دارد. همچنین پوشش خوبی روی صفحه نمایش دارند و اجازه ایجاد هیچ خط و خشی را روی صفحه نمایش نمی دهد. گلس سرامیکی همچنین انعطاف پذیر و نرم است که باعث می شود قابلیت آنتی شوک داشته باشد. در انتها گلس سرامیکی ضد چربی بوده و اثر انگشت نیز روی آن دیده نمی شود.

گلس سرامیکی با سایر گلس ها چه تفاوتی دارد؟

از برخی جهات گلس های سرامیکی شباهت هایی با گلس شیشه ای حرارت دیده دارند اما تفاوت اصلی گلس های سرامیکی با سایر گلس ها عبارتند از:

  • دارای انعطاف پذیری زیادی هستند و می توانید با خیال راحت آن را خم کنید. این قابلیت باعث شده که این گلس ها ضد ضربه هستند و زمانی که گوشی از دستتان بیفتد نیز احتمال آسیب یا ضربه دیدن آن خیلی کم است.
  • از گلس نانو مایع شفاف تر هستند.
  • در هنگام ضربه دیدن گلس شیشه ای حرارت دیده تکه تکه می شود اما گلس سرامیکی در هنگام ضربه بدون آسیب باقی می ماند.
  • گلس سرامیکی در مقایسه با گلس نانو ضد ضربه است. البته گلس نانو در هنگام ضربه نیز تکه تکه نمی شود اما ضدضربه نیست زیرا انعطاف پذیری کمی دارد. ولی گلس های سرامیکی خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارند که باعث می شود هم ضد ضربه باشند و هم تکه تکه نشوند.
  • گلس سرامیکی در مقایسه با گلس TPU ثبات رنگ دارد و زرد نمی شود. اما گلس سرامیکی بر پایه شیشه ساخته شده و زرد نمی شود.
  • گلس های سرامیکی در مقایسه با سایر گلس ها دچار پریدگی لبه نمی شوند. مثلا گلس های شیشه ای خیلی زود دچار لب پریدگی می گردند ولی گلس سرامیکی این مشکل را ندارد.

گلس نانو چیست؟

از به روز ترین و بهترین گلس های موجود در بازار گلس های نانو هستند که با وجود تکنولوژی به کار رفته در آنها بسیار منحصر به فرد و متمایز از سایر گلس ها هستند و بسیاری از کاربران، خواهان این نوع گلس ها هستند.

مزایای گلس نانو

در برابر ضربه و خط و خش مقاوم هستند

گلس های نانو در برابر ضربه عملکردی فوق العاده دارند و اگر تلفن هوشمند شما در برابر ضربات سنگینی قرار بگیرد، این گلس اجازه نمیدهد صدمه ای به گوشی شما وارد گردد.

گلس نانو دارای 5 لایه ضد ضربه است که با وجود این ساختار در برابر ضربات مقاومت می کند و دچار ترک یا شکستگی نمی شوند و دارای مقاومت بالایی هستند. در مقایسه با گلس های عادی تا 10 برابر بیشتر در مقابل ضربه و ... مقاومت دارند.

تمام قسمت های صفحه نمایش را پوشش می دهند

اگر قسمتی کوچکی از صفحه نمایش توسط گلس محافظت نشود امکان دارد از همان قسمت دچار آسیب شود. گلس های نانو معمولا به شکل فول گلس طراحی می شوند تا همه صفحه نمایش را بپوشانند و حتی در گوشی های منحنی نیز پوشش کاملی ایجاد می کنند.

روی صفحه نمایش اثری از رد انگشت ایجاد نمی شود

از اصلی ترین عواملی که باعث کم شدن شفافیت و کیفیت صفحه های نمایش می شود، میتوان به لکه ها و اثر انگشت روی صفحه اشاره کرد. معمولا گلس های سرامیکی دارای روکش نانو ضد چربی هستند که مانع از جذب روغن می شوند و ردی از اثر انگشت روی این گلس ها دیده نمی شود.

گلس های سرامیکی مشکل چرب شدن و ماند اثر انگشت روی صفحه را به طور قابل توجهی حل کرده اند و نیاز نیست هر بار صفحه نمایش را از آلودگی ها و لکه ها تمیز کنید.

حفظ حساسیت تاچ گوشی

یکی از مزایای خوب این نوع گلس ها تمام چسب بودن آنهاست که باعث می شود گلس های سرامیکی دارای لایه چسبنده ای باشند که تمام صفحه نمایش را بپوشاند و از کم شدن حساسیت تاچ گوشی جلوگیری کند.

image

 

در انتها

مرکز کیوان جانبی دارای انواع لوازم جانبی موبایل است که تنوع کالایی فوق العاده ای دارد و می توانید هر محصول یا لوازم جانبی که نیاز دارید را با خیال راحت  از این مرکز تهیه کنید. همچنین می توانید برای تهیه لوازم جانبی مورد نیازتان از این مرکز مشاوره خرید دریافت کنید. از دیگر مزایای این مرکز می توان به تحویل فوری، پرداخت آنلاین، ضمانت کالا و قیمت مناسب این مرکز اشاره کرد. در حقیقت ارزان ترین مرکز فروش فول گلس، نانو و سرامیکی در ایران کیوان جانبی است.

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)