خانهاخبار
دل پیش از CES 2021 از لپ‌تاپ‌ها و نمایشگرهای جدید خود رونمایی کرد

دل پیش از CES 2021 از لپ‌تاپ‌ها و نمایشگرهای جدید خود رونمایی کرد

شرکت دل امروز از چند لپ‌تاپ جدید از جمله Latitude 9420 و Latitude 9520، یک نمایشگر WUHD و چند مانیتور مخصوص ویدیو کنفرانس رونمایی کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۸

شرکت دل امروز از چند لپ‌تاپ تجاری جدید از سری محصولات Latitude با پردازنده نسل یازدهم اینتل vPro رونمایی کرد که وب‌کم مجتمعی با قابلیت SafeShutter دارد. در کنار این لپ‌تاپ شاهد معرفی نمایشگر UltraSharp 40 Curved WUHD و مانتیورهایی مخصوص ویدیو کنفرانس‌ها بودیم.

image

دل با Latitude 9420 و Latitude 9520 سرانجام از قابلیتی موسوم به SafeShutter رونمایی کرد که به وب‌کم این دستگاه‌ها اجازه می‌دهد تا شاتر خود را به صورت خودکار باز و بسته کنند. کاربر همچنین می‌تواند با دکمه‌های ویژه‌ای میکروفن را بی‌صدا و وب‌کم را غیرفعال کند. از دیگر ویژگی‌های Latitude 9420 می‌توانیم به پردازنده نسل یازدهم اینتل vPro Core i7، حداکثر ۳۲ گیگابایت رم، ۱ ترابایت حافظه داخلی NVMe SSD و پشتیبانی از 5G یا LTE اشاره کنیم.

image

Latitude 9520 نسخه به‌روزشده Latitude 9510 است که در کنار Latitude 7520, 7420 و Latitude 7320 از نسل یازدهم پردازنده vPro اینتل به همراه حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ارتباطات LTE استفاده می‌کند.

image

محصول بعدی دل نمایشگری موسوم به UltraSharp 40 Curved WUHD است که با وضوح ۵۱۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی به بازار می‌آید و پوشش رنگی گسترده و عملکرد رنگی فوق‌العاده‌ای دارد. این صفحه نمایش با USB-C از تاندربولت ۳ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تا ۹۰ وات برای شارژ انرژی بگیرد.

image

دل همچنین از چند مانیتور مخصوص ویدیو کنفرانس در اندازه‌های ۳۴، ۲۷ و ۲۴ اینچی هم رونمایی کرد. این مانیتورها به‌صورت ویژه توسط نرم‌افزار Microsoft Teams تایید شده‌اند، می‌توانند با تشخیص چهره دستگاه را قفل‌گشایی کنند و به‌صورت از راه دور به فرمان‌های کاربر پاسخ بدهند.

image

قیمت Latitude 9420 از ۱۹۴۹ دلار آغاز می‌شود و از بهار ۲۰۲۱ به بازار می‌آید. Latitude 9520 هنوز قیمت‌گذاری نشده است. UltraSharp 40 Curved WUHD از ۲۸ ژانویه با قیمت ۲۱۰۰ دلار راهی بازار می‌شود. مانیتورهای مخصوص ویدیو کنفرانس این شرکت در مدل ۲۴ اینچی با قیمت ۵۱۹ دلار، در مدل ۲۷ اینچی با قیمت ۷۱۹ دلار و در مدل ۳۴ اینچی با قیمت ۱۱۴۹ دلار از ۱۶ فوریه عرضه می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)