خانهاخبار
جزئیات کامل‌تر پیکربندی دوربین سری گلکسی S21 فاش شد

جزئیات کامل‌تر پیکربندی دوربین سری گلکسی S21 فاش شد

افشاگر معروف توئیتری در گزارشی تازه مشخصات کامل‌تری را پیرامون دوربین‌های مختلف سه عضو خانواده گلکسی اس 21 سامسونگ فاش کرده است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۸

سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ انتهای هفته آینده رسما معرفی می‌شود. در چند وقت اخیر گزارش‌های متعددی درباره اعضای این خانواده منتشر شده و تقریبا چیزی نیست که درباره گلکسی اس ۲۱، اس ۲۱ پلاس و اس ۲۱ الترا ندانیم. با این حال، امروز افشاگر معروف، ایوان بلس، در گزارشی تازه جزئیات کامل‌تری را پیرامون مشخصات و پیکربندی دوربین سه عضو این خانواده فاش کرده است.

گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس هر دو دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 خواهند داشت. دوربین عقب گلکسی اس ۲۱ از یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور تله‌فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کند. سنسورهای اصلی و تله‌فوتوی این گوشی از لرزشگیر نوری بهره می‌برند و در نهایت یک فلش LED همراه این سه لنز قرار گرفته است.

گلکسی اس ۲۱ پلاس همان دوربین سه‌گانه مدل عادی گلکسی اس ۲۱ را خواهد داشت. تفاوت اصلی این دو گوشی به اندازه نمایشگر و باتری آن‌ها بر می‌گردد.

image

در آن سو، گلکسی اس ۲۱ الترا از دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 استفاده می‌کند. دوربین عقب این گوشی از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی (احتمالا ایزوسل HM2 یا HM3) با دیافراگم f/1.8، یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، یک سنسور تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک سنسور تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی دیگر با دیافراگم f/4.9 تشکیل شده است. این دو سنسور تله‌فوتو به ترتیب قرار است امکان زوم اپتیکال ۳ برابری و ۱۰ برابری را فراهم کنند.

سنسور اصلی و تله‌فوتوی گلکسی اس ۲۱ الترا به لرزشگیر نوری مجهز می‌شوند. این گوشی هم مثل دو مدل قبلی فلش LED خواهد داشت و همچنین از یک سیستم فوکوس خودکار لیزری بهره‌مند می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)