خانهاخبار
مشخصات فنی کامل آنر V40 لو رفت

مشخصات فنی کامل آنر V40 لو رفت

پرچمدار بعدی آنر که احتمالا انتهای دی ماه معرفی می‌شود به تازگی از وب‌سایت ویبو سردرآورده و حالا مشخصات فنی آن را در دست داریم.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که آنر سری V40 را در تاریخ ۱۸ ژانویه مصادف با ۲۹ دی معرفی می‌کند. حالا برگ مشخصات فنی این خانواده در شبکه اجتماعی ویبو لو رفته و در ادامه نگاهی به جزئیات آن می‌اندازیم. پس با جی‌اس‌ام همراه باشید.

آنر V40 با ابعاد ۱۶۳ در ۷۴ در ۷.۸۵ میلی‌متری و وزن ۱۸۴ گرمی به بازار می‌آید. این گوشی نمایشگری ۶.۷۲ اینچی از نوع OLED با خمیدگی ۸۰ درجه‌ای خواهد داشت. صفحه نمایش V40 از وضوح +FHD معادل ۱۲۳۶ در ۲۶۷۶ پیکسل، ۱.۰۷ میلیارد رنگ، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این گوشی یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

در قاب عقب V40 دوربین چهارگانه‌ای قرار گرفته که سنسور اصلی آنر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 یا یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار آن، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی هم قرار می‌گیرد.

قلب تپنده V40 چیپست دیمنسیتی +۱۰۰۰ است که با ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 عرضه می‌شود. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که از شارژ سیمی ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

آنر V40 حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، سیستم تشخیص چهره ۲ بعدی، شکاف کارت حافظه، اندروید ۱۰ و Magic UI 4.0 خواهد داشت. متاسفانه فعلا اطلاعاتی پیرامون قیمت این دستگاه در دسترس نیست. ولی گفته می‌شود که آنر V40 در دو مدل به بازار می‌آید. یکی از این مدل‌ها قبلا با نمایشگر ۹۰ هرتزی و دیمنسیتی +۱۰۰۰ در بنچمارک گیم‌بنچ دیده شده بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)