خانهاخبار
مشخصات و قیمت یورویی Redmi Note 9T مشخص شد

مشخصات و قیمت یورویی Redmi Note 9T مشخص شد

محصول جدید کمپانی شیائومی در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷

مسئولان شرکت چینی شیائومی این روزها شدیدا مشغول بوده و در تدارک معرفی گوشی هوشمند ردمی نوت 9T هستند. این محصول، آخرین عضو خانواده Redmi Note 9 خواهد بود. هفته گذشته شاهد انتشار بنچمارک ردمی نوت 9T بودیم و حالا نوبت به لو رفتن برخی مشخصات سخت‌افزاری و قیمت یورویی آن رسیده است.

در ابتدای امر، شاهد تصاویر تبلیغاتی این محصول هستیم که در قسمت پایین، آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. در یکی از این تصاویر، برخی مشخصات سخت‌افزاری Redmi Note 9T مانند دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، نمایشگر 6.53 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس به همراه حفره‌ای دایره‌ای شکل برای قرارگیری دوربین سلفی، اسپیکر دوگانه، فناوری NFC و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 18 واتی مشخص شده است. همچنین این اسمارت فون به پردازنده دیمنسیتی 800U مدیاتک مجهز خواهد بود که به لطف شایعات نقل شده، این موضوع کمی قبل‌تر مشخص شده بود.

 

بخش آلمانی وب سایت آمازون خوشبختانه یا متأسفانه به صورت ناخودآگاه، گوشی هوشمند Redmi Note 9T را در لیست محصولات خود اضافه کرد و به این ترتیب بعضی از مشخصات سخت‌افزاری دیگر به همراه قیمت یورویی آن افشا شد. مدل پایه این گوشی هوشمند با چهار گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قیمت 229.90 یورویی همراه خواهد بود. با پرداخت 40 یورو بیشتر، یعنی 269.90 یورو می‌توانید مدل بعدی با 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی را خریداری کنید.

بخش آلمانی وب سایت آمازون همچنین به نرخ نوسازی 90 هرتزی نمایشگر این محصول اشاره کرد و در ادامه، دو رنگ Nightfall Black و Daybreak Purple را نیز به عنوان رنگ بندی این محصول اعلام کرده است. به نظر می‌رسد که ردمی نوت 9T را می‌توان مدل جهانی Redmi Note 9 5G به حساب آورد که تا به حال تنها در کشور چین در دسترس خریداران قرار گرفته بود. به این ترتیب شاهد افزایش نرخ رفرش نمایشگر و میزان رم آن هستیم.

محصول جدید شیائومی در تاریخ هشتم ژانویه مصادف با هجدهم دی ماه به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد و پیش بینی می‌شود که به صورت پیش فرض، به دهمین نسخه از سیستم عامل اندروید و رابط کاربری MIUI 12 مجهز باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)