خانهاخبار
مینگ چی کو در سال 2021 انتظار معرفی چه محصولاتی را از اپل دارد؟

مینگ چی کو در سال 2021 انتظار معرفی چه محصولاتی را از اپل دارد؟

تحلیل‌گر مشهور مسائل اپل در یادداشت تازه‌ای به ارائه پیش‌بینی‌های خود از محصولات اپل در سال 2021 پرداخته است. او حتی برای اپل گلس هم شانسی را قائل شده است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷

اگر می‌خواهید بدانید که اپل در سال ۲۰۲۱ چه محصولاتی معرفی خواهد کرد، یکی از منابع معتبری که می‌توانید به سراغش بروید مینگ-چی کو، تحلیل‌گر شرکت TFI Securities است. کو به‌تازگی در یادداشتی جدید به محصولاتی اشاره کرده که انتظار دارد اپل در سال ۲۰۲۱ آن‌ها را معرفی کند. او می‌گوید یکی از این محصولات تگ ردیاب موردانتظار AirTags است.

ایرتگز همراه با تراشه باند فوق وسیع U1 که پارسال برای اولین بار روی سری آیفون ۱۱ معرفی شد، می‌تواند با چسبیدن به ابزارهای شما موقعیت آن‌ها را در اپلیکیشن Find My نشان دهد. تراشه U1 بهتر و دقیق‌تر از ارتباطات بلوتوثی می‌تواند موقعیت اشیا مختلف را مشخص کند.

یکی از دیگر محصولاتی که طرفداران اپل بی‌صبرانه منتظرش هستند عینک هوشمند واقعیت افزوده این شرکت موسوم به اپل گلس است. کو قبلا اعلام کرده بود که این دستگاه زودتر از سال ۲۰۲۲ به بازار نمی‌آید. اما حالا پیش‌بینی خود را عوض کرده و مدعی است که احتمال عرضه این دستگاه در سال ۲۰۲۱ وجود دارد. اپل امیدوار است که برخلاف گوگل گلس بتواند محصولی معرفی کند که کاربران آن را دوست داشته باشند.

image

مینگ-چی کو قبلا در یادداشتی گفته بود اپل امسال احتمالا از چند آپید جدید رونمایی می‌کند که برخی از آن‌ها نمایشگر mini LED خواهند داشت. در گزارش‌ها گفته شد که ممکن است حدود ۴۰ درصد از آیپدهای ۲۰۲۱ اپل به پنل mini LED مجهز شوند. این فناوری قرار است کنتراست بهتر، روشنایی بیشتر و مصرف انرژی بهینه‌تری را برای دستگاه‌ها به ارمغان بیاورد.

فروش آیپد به خاطر همه‌گیری جهانی ویروس کرونا افزایش پیدا کرد، چون عده بیشتری از مردم خانه‌نشین شدند و مجبور بودند کارها یا آموزش‌های خود را از طریق تبلت‌ها دنبال کنند. اکنون کوپرتینویی‌ها سرمایه‌گذاری بیشتری روی این محصولات انجام داده‌اند و می‌خواهند آن‌ها را با فناوری‌های جدیدتری راهی بازار کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)