خانهاخبار
زبان طراحی، مشخصات و تاریخ رونمایی از وان پلاس بند اعلام شد

زبان طراحی، مشخصات و تاریخ رونمایی از وان پلاس بند اعلام شد

دستبند هوشمند جدید وان پلاس، به زودی معرفی می‌شود.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶

تصویری که امروز منتشر شد، زبان طراحی وان پلاس بند را تا حد زیادی مشخص کرد. در ادامه مطلب، ابتدا در مورد این موضوع صحبت کرده و سپس به سراغ مشخصات و سایر جزئیات می‌رویم.

image

 

اگر به تصویر بالا نگاه بیندازید، می‌بینید که دستبند وان پلاس در سه رنگ متفاوت عرضه خواهد شد. مطمئنا نیازی به گفتن این موضوع نیست که با نگاه اولیه به این گجت، ناخودآگاه تصویر می بند شیائومی در ذهن ما شکل می‌گیرد.

به نظر می‌رسد که وان پلاس قصد دارد تا به صورت مستقیم، با کمپانی شیائومی وارد رقابت شود. چرا که قیمت آن نیز کاملا معقول و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است. تحلیل گران و اصحاب رسانه، قیمت 40 دلاری را برای وان پلاس بند در نظر گرفته‌اند و به این ترتیب، مطمئنا با یک محصولی روبرو هستیم که استقبال خوبی از آن به عمل خواهد آمد.

صفحه نمایش وان پلاس بند رنگی خواهد بود و به لمس‌های کاربر خود نیز پاسخ می‌دهد. همچنین به نظر می‌رسد که اغلب قسمت‌های این دستبند هوشمند از جنس پلاستیک ساخته شده باشد، اما بندهای آن مطمئنا از جنس سیلیکون خواهد بود.

مسئولان وان پلاس با انتشار تصویر زیر در شبکه اجتماعی توییتر، معرفی این محصول در آینده‌ای نزدیک را نوید داده‌اند. در گوشه‌ای از این تصویر، قسمتی از بدنه این ساعت هوشمند به همراه بخش کمی از بند آن قابل مشاهده است و عبارت ظاهر جدیدی از فیتنس به زودی می‌آید نیز روی این تصویر درج شده است. کمی پایین‌تر از این عبارت، دو کلمه Smart Everywhere نیز دیده می‌شود که یادآور هوشمند بودن وان پلاس بند است.

image

 

آقای Ishan Agarwal که یکی از افشاگران مطرح در دنیای امروزی به حساب می‌آید، تاریخ عرضه این گجت هوشمند را در کنار برخی مشخصات سخت‌افزاری آن افشا کرده است.

طبق نظر وی، دستبند وان پلاس بند در تاریخ یازدهم ژانویه مصادف با بیست و دوم دی ماه به صورت رسمی روانه بازار خواهد شد. در همین تاریخ، این محصول در کشورهای اروپایی و هند، در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. این دستبند هوشمند از نمایشگری 1.1 اینچی آمولد بهره‌مند بوده و باتری آن، حدودا 14 ساعت به صورت مداوم دوام می‌آورد.

از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به پایش خواب کاربران اشاره کرد. همچنین 13 فعالیت ورزشی مختلف برای آن در نظر گرفته شده است. این محصول موفق به دریافت گواهی IP68 شده است و به این ترتیب می‌توانید اطمینان داشته باشید که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

آقای Agarwal در پایان اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که وان پلاس بند با قیمت 2499 روپیه هند (معادل 34 دلار آمریکا) عرضه می‌شود. البته قیمت آن در کشورهای اروپایی کمی بیشتر خواهد بود، اما از 40 دلار آمریکا (معادل 33 یورو) بالاتر نخواهد رفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)