خانهاخبار
تصاویر کیس مخصوص گلکسی S21 برای نگهداری از قلم لو رفت

تصاویر کیس مخصوص گلکسی S21 برای نگهداری از قلم لو رفت

سامسونگ در گلکسی S21 الترا از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند ولی این دستگاه جایگاهی برای نگهداری از قلم ندارد. حالا ظاهرا این مسئولیت به شرکت‌های تولیدکننده کیس محول شده تا محل نگهداری از قلم را فراهم کنند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶

گلکسی اس ۲۱ الترا با پشتیبانی از قلم S Pen می‌خواهد شرایط را برای حذف سری گلکسی نوت بیش از هر زمان دیگری مهیا کند. با این حال، نسل پیش رو نه مثل گلکسی نوت بلکه به عنوان یک وسیله جانبی از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند. به عبارت دیگر، قلم S Pen با خود گوشی ارائه نمی‌شود و محل مخصوصی درون بدنه گلکسی اس ۲۱ الترا نخواهد داشت.

از این رو، قلم S Pen به‌صورت جداگانه فروخته می‌شود و برای نگهداری از آن احتمالا به کیس‌های ویژه نیاز پیدا می‌کنید. وب‌سایت معتبر WinFuture به‌تازگی رندرهایی از یک کیس مخصوص به نام S View Flip Cover را منتشر کرده است. این کیس نسبت به کیس‌های معمولی کمی عریض‌تر است تا ضخامت قلم را پوشش دهد. به‌علاوه، این کیس قلم را در محل مناسبی قرار می‌دهد تا گوشی بتواند آن را شارژ کند.

image

البته قلم S Pen همچنان عملکردهای از راه دور خود را خواهد داشت. عملکردهای پایه مستلزم باتری نیست، اما در مدل‌های اخیر قلم S Pen از ارتباطات بلوتوثی برای انجام کارهایی مثل استفاده از دکمه شاتر و حتی بهره‌گیری از شتاب‌سنج و ژیروسکوپ استفاده شد تا جسچرها را شناسایی کند. به همین دلیل باید قلم را شارژ کنید.

قلمی که در این رندرها دیده می‌شود شبیه قلم گلکسی تب S7 و S7 پلاس است. این دو تبلت هم فاقد جایگاه مخصوص قلم هستند و آن را از طریق اتصال مغناطیسی شارژ می‌کنند. اگر به بخش بالایی قلم نگاه کنید می‌توانید به راحتی متوجه نبود قسمت کلیکی شوید.

قلم S Pen به‌صورت جداگانه با قیمت ۴۰ یورو به بازار می‌آید. سامسونگ همچنین این وسیله جانبی را به صورت یک پکیج با Flip Cover یا سایر کیس‌های سیلیکونی خواهد فروخت. این شرکت امروز رسما اعلام کرد که سری گلکسی اس ۲۱ را در تاریخ ۲۵ دی معرفی می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

احسان

۱۳۹۹/۱۰/۲۵
سلام عالیه تاریخ رونمایی این گوشی چه روزی هست؟