خانهاخبار
ویدیوی جعبه‌گشایی و نگاه اولیه به گلکسی بادز پرو منتشر شد

ویدیوی جعبه‌گشایی و نگاه اولیه به گلکسی بادز پرو منتشر شد

اگرچه سامسونگ هنوز رسما گلکسی بادز پرو را معرفی نکرده است، ولی یک کانال یوتیوبی موفق به تهیه این محصول شده و نگاه اولیه‌ای به آن انداخته است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶

تاکنون تقریبا تمامی جزئیات مربوط به گلکسی بادز پرو فاش شده و رندرهای مختلفی این دستگاه را از زوایای گوناگون نشان داده‌اند. حالا امروز یک کانال یوتیوبی به نام Digital Slang ویدیویی ۱۷ دقیقه‌ای از جعبه‌گشایی و نگاه اولیه به این محصول را منتشر کرده است. آن‌ها این دستگاه را در مارکت‌پلِیس فیسبوک پیدا و تهیه کرده‌اند.

این ویدیو نشان می‌دهد که اندازه گلکسی بادز پرو چقدر نسبت به گلکسی بادز پلاس کوچک‌تر شده است. عمر باتری این دستگاه با یک بار شارژ حدود ۵ ساعت است و با کمک کیس شارژر به ۱۸ ساعت می‌رسد. گلکسی بادز پرو از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. این محصول دارای دو حالت صوتی برای ارائه حذف نویز فعال و صدای پیرامونی است. در بادز پرو می‌توانید کنترل‌های لمسی را برای اعمال مختلف مثل کم و زیاد کردن حجم صدا شخصی‌سازی کنید.

image

این کانال می‌گوید گلکسی بادز پرو صدای بسیار خوبی دارد و اعمال تغییرات در بخش اکولایزر اپلیکیشن Samsung Wearables به ارتقای تجربه صوتی کاربر کمک می‌کند. به گفته فردی که در این ویدیو دیده می‌شود، کیفیت حذف نویز فعال بادز پرو مناسب است اما به پای ایرپادز پرو اپل نمی‌رسد.

گلکسی بادز پرو چند سَری سیلیکونی دارد که کمک می‌کند تا دستگاه به بهترین شکل درون گوش شما قرار بگیرد. حالت Ambient Sound در این ایرباد بهبود پیدا کرده و بسته به انتخاب شما اجازه می‌دهد تا صدای بیشتر یا کمتری به گوشتان برسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)