خانهاخبار
موتو جی استایلوس 2021 با ظاهری متفاوت در رندرها ظاهر شد

موتو جی استایلوس 2021 با ظاهری متفاوت در رندرها ظاهر شد

بر اساس رندرهای جدیدی که از این گوشی لو رفته، موبایل جدید موتورولا از دوربینی چهارگانه استفاده می‌کند و ظاهری متفاوت با آن‌چه قبلا دیده بودیم دارد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۴

در ماه نوامبر مشخص شد که موتورولا مشغول کار روی جانشینی برای Moto G Pro 2020 یا همان موتو جی استایلوس است. حالا افشاگر معروف با نام کاربری OnLeaks رندرهایی باکیفیت را از این محصول منتشر کرده که آن را با دوربین اصلی چهارگانه نشان می‌دهد.

اطلاعات منتشره از سوی استیو همرستافر با نام کاربری OnLeaks تا حد زیادی با اطلاعات ایوان بلس با نام کاربری evleaks مطابقت دارد، ولی ظاهرا این دو نفر بر سر محل قرارگیری حسگر اثر انگشت این گوشی اختلاف‌نظر دارند. بلس می‌گوید این حسگر در پهلوی دستگاه و زیر دکمه پاور قرار گرفته، ولی رندرهای جدید به وضوح نشان می‌دهد که حسگر مربوطه در قاب عقب تعبیه شده است.

ماژول دوربینی که در این رندرها دیده می‌شود، ظاهرا مطابقت بیشتری با ترندهای فعلی بازار دارد. موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ قرار است نمایشگری ۶.۸ اینچی و بدنه‌ای با ابعاد ۱۶۹ در ۷۳ در ۸.۸ میلی‌متر داشته باشد. البته ضخامت بدنه با احتساب ماژول دوربین به ۱۰.۹ میلی‌متر می‌رسد که حتی از گلکسی نوت ۲۰ الترا هم بیشتر است.

موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ احتمالا از چیپست اسنپدراگون ۶۷۵، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد. رزولوشن نمایشگر این گوشی باید +FHD باشد. موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ در قاب عقب از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و تصویربرداری ماکرو بهره می‌برد. البته در برخی گزارش‌ها گفته شده که رزولوشن سنسور ماکروی این گوشی ۵ مگاپیکسلی است.

موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ در بخش سلفی از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. انرژی این تلفن هوشمند از یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی می‌آید که با توجه به فضای اشغال‌شده توسط محل قرارگیری قلم منطقی است. به‌علاوه، گفته شده که موتورولا در این موبایل جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را هم نگه داشته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)