خانهاخبار
دستبند فیتنس وان پلاس در مرحله توسعه به سر می‌برد

دستبند فیتنس وان پلاس در مرحله توسعه به سر می‌برد

تصویر محصول جدید کمپانی وان پلاس در سایت‌های خبری منتشر شد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۴

شرکت وان پلاس را دیگر نمی‌توان به عنوان یک کمپانی تولید کننده گوشی‌های هوشمند پرچمدار به تنهایی به حساب آورد. چرا که در سال گذشته، محصولات مختلفی مانند تلویزیون هوشمند، هدفون وایرلس و اسمارت فون‌های میان رده مانند OnePlus Nord توسط وان پلاس به مرحله تولید و عرضه رسید. چنین اتفاقی ظاهرا در سال جاری میلادی (2021) نیز روی خواهد داد و به نظر می‌رسد که آن‌ها قصد دارند تا اولین ساعت هوشمند و دستبند فیتنس خود را روانه بازار کنند. اخیرا اطلاعاتی در مورد اسمارت واچ وان پلاس در رسانه‌های خبری منتشر شده بود و حالا نوبت به دستبند فیتنس این کمپانی رسیده است.

یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی با نام کاربری @Stufflistings در شبکه اجتماعی توییتر، تصویر گجت یاد شده (دستبند فیتنس وان پلاس) را به تازگی منتشر کرده است. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این محصول با رقبای خود آنچنان تفاوتی نداشته و در نگاه اول، این دستبند را با فیتنس بند شیائومی اشتباه خواهید گرفت. اما متأسفانه به جز انتشار تصویر این محصول، اطلاعاتی دیگری در مورد آن توسط شخص یاد شده اعلام نشده است.

image

 

گزارشی که توسط وب سایت Android Central منتشر شده است، برخی جزئیات در مورد دستبند فیتنس وان پلاس را در اختیارمان قرار می‌دهد. منابع نزدیک به این وب سایت، به مسئولان آن گزارش داده‌اند که دستبند فیتنس وان پلاس با قیمت 40 دلار روانه بازار خواهد شد و در ابتدای امر، در کشور هند در دسترس خریداران قرار می‌گیرد و علاقمندان به خرید این محصول در کشورهای دیگر، باید مدت بیشتری منتظر بمانند. همچنین گفته می‌شود که مدیران وان پلاس در حال تدارک آن هستند که دستبند فیتنس خود را در سه ماهه اول سال جاری میلادی، به صورت رسمی معرفی و عرضه کنند. در حالی که این خبر هنوز به صورت کامل و موثق مورد تأیید قرار نگرفته است، اما به نظر می‌رسد که این گجت در کنار وان پلاس 9 به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)