خانهاخبار
رندر باکیفیت شیائومی می 11 پرو با ماژول دوربین متفاوت لو رفت

رندر باکیفیت شیائومی می 11 پرو با ماژول دوربین متفاوت لو رفت

می 11 پرو احتمالا به زودی معرفی می‌شود ولی به‌تازگی تصویری از قاب عقب این دستگاه لو رفته که دوربین متفاوت این پرچمدار قدرتمند را نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۴

شیائومی در روزهای آخر سال ۲۰۲۰ از می ۱۱ رونمایی کرد و این گوشی توانست رکورد فروش عجیبی را به نام خود ثبت کند. حالا با توجه به شایعات موجود در شبکه اجتماعی چینی ویبو به نظر می‌رسد که باید منتظر می ۱۱ پرو باشیم، چون این گوشی به زودی از راه خواهد رسید.

در ادامه تصویری منتسب به می ۱۱ پرو را می‌بینید که این دستگاه را با طراحی نسبتا متفاوتی در دو رنگ آبی و نقره‌ای نشان می‌دهد. مهم‌ترین شاخصه این تصویر ماژول دوربین آن است که نسبت به می ۱۱ تغییر زیادی کرده است. می ۱۱ پرو دوربینی چهارگانه خواهد داشت که یکی از آن‌ها پریسکوپ با امکان زوم دیجیتال ۱۲۰ برابری است.

با توجه به اطلاعاتی که روی ماژول دوربین این دستگاه حک شده، می ۱۱ پرو همچنین یک دوربین فوق عریض ۳۵ میلی‌متری با فاصله کانونی ۱۲ میلی‌متری، یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مشابه آن‌چه در می ۱۱ ارائه شده و یک دوربین تله‌فوتوی معمولی با امکان زوم اپتیکال ۲ تا ۳ برابری خواهد داشت.

فعلا تصویری از طراحی جلوی می ۱۱ پرو منتشر نشده، ولی طبق گزارش‌ها احتمالا مثل می ۱۱ با یک صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی با لبه‌های خمیده، وضوح ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسلی، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیتی روبرو خواهیم بود. این گوشی هم باید با اسنپدراگون ۸۸۸ به بازار بیاید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی دولتی نژاد خطیبانی

۱۳۹۹/۱۰/۱۷
سلام خدمت شما دوستان GSM
لطفا از باطری این گوشی هم در توضیحاتتون یاد کنید ..و اینکه کی حدود به بازار میاد و با چه قیمتی در ایران برای فروش آغاز خواهد شد _ ممنون ?