خانهاخبار
پوکو رسما از عرضه گوشی هوشمند F2 خبر داد

پوکو رسما از عرضه گوشی هوشمند F2 خبر داد

برند محبوب پوکو چند ماه پیش پوکو F2 پرو را معرفی کرد ولی خبری از نسخه عادی این گوشی نشد. حالا آن‌ها در تیزری از F2 عادی اسم برده‌اند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۳

نسل اول پوکوفون موبایلی غافل‌گیرکننده بود که در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد و با قیمتی در حدود ۳۰۰ دلار تقریبا هر آن چیزی را ارائه می‌کرد که از تلفن‌های پرچمدار انتظار می‌رفت. از آن زمان تاکنون گوشی‌های زیادی با برند پوکو به بازار آمده‌اند اما هنوز جانشین مستقیمی برای F1 معرفی نشده است. شایعات مربوط به پوکو F2 از چند وقت پیش شروع به انتشار کرده بود. حالا شیائومی تایید کرده که این تلفن هوشمند در راه است.

اکانت توئیتر پوکو در هند با انتشار یک تیزر تبلیغاتی در تاریخ ۳۱ دسامبر به مرور اتفاقات ۲۰۲۰ پرداخت، ولی در آخر ویدیو صفحه کوتاهی به نمایش در می‌آید که نام The F2 روی آن دیده می‌شود. این اولین باری است که پوکو رسما وجود پوکو F2 را تایید می‌کند. البته آن‌ها قبلا پوکو F2 پرو را عرضه کرده بودند.

در حال حاضر اطلاعات تاییدشده بیشتری در این باره وجود ندارد، ولی شایعات از احتمال وجود اسنپدراگون 732G، دوربین اصلی چهارگانه، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و NFC خبر می‌دهند. پوکو F1 مثل بسیاری از گوشی‌های اقتصادی شیائومی که در طول سال‌های اخیر معرفی شده‌اند NFC نداشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

MohaMMad-R-j-A

۱۳۹۹/۱۰/۱۴
اول poco F2 poro معرفی شد بعد poco F2??!!!