خانهاخبار
نام هدفون گلکسی بادز پرو توسط وب سایت سامسونگ تأیید شد

نام هدفون گلکسی بادز پرو توسط وب سایت سامسونگ تأیید شد

وب سایت سامسونگ، نام هدفون بی سیم Galaxy Buds Pro را تأیید کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۳

چندی است که بسیاری از رسانه‌های خبری معتقد هستند که سامسونگ در ماه جاری میلادی (ژانویه) در کنار خانواده گلکسی اس 21، هدفون جدیدی با نام گلکسی بادز پرو را نیز به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد کرد. در حالی که هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی این محصول توسط کره‌ای‌ها اعلام نشده است، اما وب سایت این برند به تازگی، نام Galaxy Buds Pro را در وب سایت خود قرار داده و به این ترتیب، وجود چنین محصولی به صورت رسمی مورد تأیید قرار گرفته است. چنین اتفاقی در وب سایت کانادایی کمپانی سامسونگ روی داده است.

image

 

البته به جز مشخص شدن نام و شماره ساخت این محصول (SM-R190)، اطلاعات دیگری در مورد آن در صفحه یاد شده اعلام نشده است. اما به لطف شایعاتی که تا به حال منتشر شده است، ما در مورد زبان طراحی و قابلیت‌های آن به صورت کامل مطلع هستیم.

هدفون بی سیم گلکسی بادز پرو سامسونگ به اسپیکر دو سویه و سه میکروفون روی هر کدام از هدفون‌ها مجهز خواهد بود و در کنار آن‌ها، یک ووفر 11 میلیمتری و توییتر 6.5 میلیمتری نیز قرار خواهد گرفت. این محصول با قابلیت حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation | ANC) و گواهی IPX7 برای مقاومت در مقابل آب نیز همراه است.

 

ظرفیت باتری گلکسی بادز پرو هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این محصول قادر به پخش هشت ساعته موزیک خواهد بود یا امکان برقراری تماس به مدت 4.5 ساعت توسط آن فراهم خواهد شد. اگر کیس شارژر را نیز بخواهیم به حساب آوریم، 20 ساعت پلی بک و 10.5 ساعت مکالمه توسط گلکسی بادز پرو سامسونگ پشتیبانی خواهد شد.

از جمله دیگر قابلیت‌های هدفون بی سیم جدید این برند کره‌ای می‌توان به Ambient Sound، Conversation Mode و Spatial Audio اشاره کرد. پیش بینی می‌شود که گلکسی بادز پرو سامسونگ در سه رنگ نقره‌ای، بنفش و سیاه با قیمت 199 دلار در آمریکا و 229 یورو در اروپا به فروش برسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)