خانهاخبار
ممکن است قلم اس پن تنها چیزی نباشد که سری اس از نوت قرض می‌گیرد

ممکن است قلم اس پن تنها چیزی نباشد که سری اس از نوت قرض می‌گیرد

به نظر می‌رسد در آستانه‌ی رونمایی از کهکشانی‌های جدید سامسونگ اخباری منتشر شده که این گوشی به غیر از قلم اس پن ویژگی‌های دیگری را نیز از سری نوت قرض می‌گیرد
۱۳۹۹/۱۰/۱۲

سامسونگ در جدیدترین تیزرهای تبلیغاتی خود برای گلکسی اس ۲۱، نحوه‌ی تکامل این سری را به نمایش می‌گذارد. انتظار می‌رود که گوشی‌های جدید بهترین ویژگی سری نوت یعنی قلم اس پن را به عاریت گرفته باشند، اما مثل اینکه یک قابلیت آزار دهنده هم وجود دارد که از این سری قرار است به ارث ببرد و آن عدم افزایش حافظه به کمک کارت‌های اس دی است. گلکسی نوت ۲۰ با فضای ذخیره سازی غیرقابل افزایش عرضه شد و اکنون خبر رسیده که سری اس ۲۱ نیز به این ویروس مبتلا شده‌اند. افشاگر Roland Quandt ادعا کرده که قرار نیست فضای ذخیره سازی به کمک کارت اس دی افزایش پیدا کند و این اتفاق برای هر سه مدل یکسان است و مربوط به مدل خاصی نیست.

image

این موضوع قبلا نیز شایعه شده بود و نشان می‌دهد که خریداران اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی باید کنار بیایند و دارندگان اس ۲۱ اولترا نیز ۵۱۲ گیگابایت در اختیارشان قرار دارد. سال گذشته نیز مدل Galaxy S20 5G UW از اسلات کارت حافظه‌ی اس دی پشتیبانی نمی‌کرد و همین‌طور در سال‌های دور نوت ۵ و گلکسی اس ۶ نیز از این قابلیت محروم بوده‌اند. به تمام اخبار فوق عرضه‌ی کهکشانی‌های جدید بدون شارژر را نیز باید اضافه کرد. البته افشاگر Roland Quandt اعلام کرده که در بعضی از مناطق با شارژر همراه خواهد شد. هنوز جزییات دقیقی از دلیل اتخاذ استراتژی مذکور در دسترس نیست اما به هرحال اپل نیز در اقدامی مشابه آیفون‌های جدید را در بعضی از مناطق با شارژر و هندزفری عرضه کرده بود.
image

پرچمداران جدید کره‌ای با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ در بازار آمریکا و اگزینوس ۲۱۰۰ در سایر نقاط دنیا به فروش می‌رسد. البته تراشه‌ی اگزینوس مذکور هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است. بالاترین مدل کهکشانی‌ها از صفحه نمایش ۶.۸ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که این نمایشگر از نوع LTPO است. در پشت نیز یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار دارد و تامین کننده‌ی نیروی این گوشی هوشمند یک باتری ۵ هزار میلی آمپرساعتی است که از فناوری شارژ بی‌سیم و شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

بنابر گزارشات بدست آمده مدل پایه‌ی کهکشانی‌های جدید سامسونگ برچسب قیمتی ۸۴۹ یورو را دارند و مدل بالارده‌ی اولترا نیز حامل برچسب قیمت ۱۳۴۹ یورو است. به نظر می‌رسد که گوشی‌های مذکور در تاریخ ۱۴ ژانویه رونمایی شوند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

آرتین

۱۳۹۹/۱۰/۱۶
واقعا عجیبه. فقدان درگاه کارت حافظه در گوشی های آیفون یک مزیت محسوب میشه ولی وقتی نوبت به آندروید و سامسونگ می رسه، نبود درگاه کارت حافظه《قابلیت آزار دهنده》و《ویروس》لقب میگیره.

یاشار

۱۳۹۹/۱۰/۱۴
کی همچین حرفی زده؟؟ note 20 ultra که شخص بنده استفاده میکنم هم سیم کا در ت داخلش دارم و هم کارت حافظه سری که دیدم کارت حافظه نداره زد فولد ۲ هستش که فقط سیم کارت میخوره!