خانهاخبار
تیزر گلکسی اس ۲۱ توسط سامسونگ منتشر شد

تیزر گلکسی اس ۲۱ توسط سامسونگ منتشر شد

پرچمدار بعدی سامسونگ سری اس است و این شرکت کره‌ای بنا دارد تا تب پرچمدار جدید خود را حسابی در بازار گرم کند و با انتشار تیزر ویدیویی این محصول کاربران را در آغاز سال نو هیجان زده کرده است
۱۳۹۹/۱۰/۱۲

سال ۲۰۲۰ برای اهالی کره‌ی زمین عجیب و غریب شروع و دنبال شد و این روزها همه به دنبال اخبار خوب و هیجان انگیز می‌گردند. سامسونگ با علم به این موضوع در روزهای شروع سال جدید میلادی دست پر به میدان آمده و از پیش می‌خواهد بگوید که سال جدید متفاوت از سال ۲۰۲۰ دنبال خواهد شد. 

image

انتظار می‌رود غول کره‌ای سری گلکسی اس ۲۱ خود را اواسط ژانویه و بسایر زودتر از تلفن‌های هوشمند قبلی این خانواده به بازار عرضه کند. اکنون این شرکت تیزر ویدیویی را در یوتوب منتشر کرده و اشاره می‌کند که گلکسی دیگری در راه است. این ویدیو اطلاعات دیگری نمی‌دهد زیرا تاریخچه‌ی سری گلکسی اس و تغییرات طراحی ایجاد شده را به تصویر می‌کشد. این کلیپ نشان می‌دهد که دستگاه‌ها از حاشیه‌های ضخیم‌تر و دکمه‌های فیزیکی هوم به سمت طراحی تمام صفحه و دروبین‌های سلفی قرار گرفته در نمایشگر پیش رفته است.
image

گذشته از اطلاعات فوق در پایان سامسونگ روی سال ۲۰۲۱ و دو عدد پایانی که نشان دهنده‌ی گلکسی بعدی است تاکید دارد. انتظار می‌رود ماه آینده سه گوشی یعنی Galaxy S21، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 Ultra به بازار عرضه شود. اما در حال حاضر به لطف اطلاعات درز شده، از مشخصات اصلی گرفته تا قیمت کهکشانی‌های جدید سامسونگ را می‌دانیم و می‌توان گفت تقریبا چیزی برای سامسونگ و روز رونمایی باقی نمانده است. ساکنین ایالات متحده‌ی آمریکا می‌توانند برای این گوشی پیش ثبت نام کنند و ۱۰ دلار نیز خرید تجهیزات دریافت کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۱۰/۱۳
از پسِ "می‌11 شیائومی" بر نمیاد✋?
شیائومی حریف می‌طلبه??⭐
شیائومی عینِ کمباین شَل و پَل میکنه و میریزه زمین