خانهاخبار
اولین موبایل تاشوی شیائومی سه‌ماهه اول 2021 معرفی می‌شود

اولین موبایل تاشوی شیائومی سه‌ماهه اول 2021 معرفی می‌شود

بر اساس گفته‌های جدید تحلیل‌گر مشهور بازار نمایشگرهای موبایلی، اولین موبایل تاشو از میان سه محصول تاشوی شیائومی که برای سال آینده در نظر گرفته شده‌اند، همان اوایل سال از راه می‌رسد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱

شیائومی ظاهرا اولین تلفن هوشمند تاشوی خود را در اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی می‌کند. راس یانگ، تحلیل‌گر بازار نمایشگرها، اخیرا در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که این گوشی در سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ رونمایی می‌شود. او قبلا گفته بود که شیائومی در سال ۲۰۲۱ سه گوشی تاشو معرفی خواهد کرد.

ولی دو گوشی بعدی چه زمانی از راه می‌رسند؟ آقای یانگ اضافه می‌کند که سایر تلفن‌های تاشوی شیائومی در نیمه دوم سال آینده میلادی معرفی می‌شوند. با این حساب، نیمه دوم ۲۰۲۱ بازه زمانی بسیار جذابی برای دنیای موبایل خواهد بود.

یانگ که مدیرعامل شرکت DSCC است، قبلا اعلام کرده بود که اوپو، ویوو و گوگل هم مشغول برنامه‌ریزی برای معرفی اولین گوشی‌های تاشوی خود در نیمه دوم ۲۰۲۱ هستند. به این جمع باید اسم سامسونگ را هم اضافه کنیم که آقای یانگ نام آن را ذکر نکرده چون او صرفا اسم برندهایی را آورده که برای اولین بار پا به بازار گوشی‌های تاشو می‌گذارند.

انتظار داریم که موبایل‌های شیائومی سه نوع مختلف از طراحی‌های تاشو باشند. یکی از آن‌ها باید با قابلیت تا شدن به سمت داخل، یکی به سمت بیرون و دیگری با طراحی صدفی شبیه گلکسی زد فلیپ ساخته شود. این شرکت مدت‌هاست که روی تلفن‌های تاشو کار می‌کند.

نکته جذاب پیرامون اضافه شدن شیائومی به بازار محصولات تاشو این است که آن‌ها همیشه از نظر قیمت‌گذاری رقابتی عمل کرده‌اند. با این حساب، باید منتظر بمانیم تا ببینیم که این گوشی‌ها چه مشخصاتی خواهند داشت و با چه قیمت راهی بازار می‌شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)