خانهاخبار
ایرپادز پرو بعدی احتمالا در دو اندازه ساخته می‌شود

ایرپادز پرو بعدی احتمالا در دو اندازه ساخته می‌شود

بر اساس تصاویری که از قطعات ایرپادز پرو بعدی لو رفته، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نسل بعدی این ایرباد بی‌سیم را در دو اندازه بدنه متفاوت ببینیم.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱

جعبه ایرپادز پرو را که باز می‌کنید، ابتدا با خود محصول مواجه می‌شوید؛ کیسی که داخل آن دو گوشی قرار دارد و آماده مصرف است. ولی داخل جعبه چند سَری سیلیکونی در اندازه‌های مختلف ارائه شده تا مناسب‌ترین اندازه را برای خودتان پیدا کنید. این مسئله به باور عده‌ای یکی از برتری‌های ایرپادز پرو نسبت به ایرپادز معمولی است.

حالا انتظار داریم که اپل در سال ۲۰۲۱ از چند ایرپادز جدید از جمله محصولی موسوم به ایرپادز پرو ۲ رونمایی کند. شایعه‌ای جدید می‌گوید اپل احتمالا ایرپادز پرو ۲ را در دو اندازه عرضه می‌کند تا استفاده از آن حتی نسبت به قبل هم آسان‌تر شود.

افشاگر توئیتری با نام Mr-White دیروز تصاویری را منتشر کرد که ظاهرا مربوط به قطعات ایرپادز پرو ۲ است. این قطعات در دو اندازه دیده می‌شوند، در نتیجه این احتمال مطرح شده که نسل بعدی ایرپادز پرو دو اندازه داشته باشد. ایرپادز پرو فعلی برای بسیاری از کاربران مناسب است و به‌راحتی درون گوش آن‌ها قرار می‌گیرد، ولی عده‌ای هنوز با ابعاد و اندازه آن مشکل دارند.

image

بلومبرگ اخیرا در گزارشی گفته بود که اپل مشغول کار روی نسخه جمع‌وجورتری از ایرپادز پرو ۲ است که دسته آن را به‌طور کلی حذف می‌کند. شرکت‌هایی مثل گوگل و سامسونگ در حال حاضر چنین محصولاتی را در ویترین فروشگاه‌های خود ارائه می‌کنند. با این حال، گزارش‌های دیگری به نقل از MacRumors گفته‌اند که اپل در کوچک‌سازی اندازه ایرپادز و حذف دسته آن به مشکل برخورده است. بلومبرگ همچنین در آن گزارش گفته بود که ایرپادز ۳ ظاهری شبیه ایرپادز پرو فعلی خواهد داشت.

image

در گزارش‌های دیگری گفته شده بود که ایرپادز پرو بعدی از تراشه بی‌سیم جدیدی بهره خواهد بود، ولی منبع گزارش امروز از همان تراشه W2 برای این دستگاه نام برده است. ایرپادز پرو فعلی از پردازنده H1 استفاده می‌کند که حاوی تراشه W2، نسخه ارتقایافته تراشه ایرپادز نسل یک، است.

image

بدیهی است که هنوز نمی‌توانیم به این گزارش‌ها اتکا کنیم. البته Mr-White قبلا گزارش‌های دقیقی را از بدنه و نمایشگر آیفون ۱۲ منتشر کرده بود. ولی در میان گزارش‌های او اشتباهاتی مثل کابل بافته‌شده‌ی آیفون ۱۲ هم دیده می‌شد که به حقیقت نپیوست.

توجیه دیگری که می‌توانیم برای اندازه‌های مختلف این قطعات مطرح کنیم عرضه ایرپادز ۳ است که گفته می‌شود شبیه ایرپادز پرو ۲ خواهد بود. ایرپادز پرو ۲ می‌تواند جمع‌وجورتر از نسل قبلی باشد، اما ایرپادز ۳ ممکن است با همان طراحی ایرپادز پرو به بازار بیاید.

در حال حاضر اطلاعاتی پیرامون زمان رونمایی از ایرپادز پرو جدید در دسترس نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)