خانهاخبار
ویوو X60 و X60 پرو با اگزینوس 1080 از راه رسیدند

ویوو X60 و X60 پرو با اگزینوس 1080 از راه رسیدند

تلفن‌های هوشمند جدید شرکت ویوو از چیپست 5 نانومتری اگزینوس 1080 استفاده می‌کنند و از نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردارند. این محصولات با قیمت پایه 430 یورویی وارد بازار می‌شوند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۰

ویوو ایکس ۶۰ و ایکس ۶۰ پرو پس از مدت‌ها انتظار و انتشار اطلاعات مختلف بالاخره رسما در چین معرفی شدند. هر دو گوشی مشخصات پایه یکسانی دارند و تفاوتشان در دوربین، رم، حافظه داخلی و ظرفیت باتری دیده می‌شود. از ویژگی‌های مشترک این دو دستگاه می‌توانیم به نمایشگر ۶.۵۶ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۲۳۷۶ در ۱۰۸۰ پیکسلی، با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، +HDR10، چیپست اگزینوس ۱۰۸۰، اندروید ۱۱ و پوسته OriginOS 1.0 اشاره کنیم.

ویوو X60 پرو از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور IMX598 سونی استفاده می‌کند که دیافراگم آن f/1.5 است. این دوربین لرزشگیر نوری ۴ محوره دارد. دوربین دوم از نوع فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای است که به‌عنوان دوربین ماکرو هم عمل می‌کند و می‌تواند از فاصله ۲.۵ سانتی‌متری فوکوس داشته باشد. افزون بر این، شاهد یک دوربین تله‌فوتوی ۱۳ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابری و یک دوربین پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری هستیم.

ویوو X60 پرو فقط در یک نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید که انرژی خود را از یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد. این باتری از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

ویوو X60 فقط یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتوی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۲ برابری و یک دوربین فوق عریض دارد. ظرفیت باتری این گوشی ۱۰۰ میلی‌آمپر بیشتر است. X60 یک رنگ اضافه‌تر دارد و در مدل‌های ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی و ۸ + ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود.

ویوو ایکس ۶۰ و ویوو ایکس ۶۰ پرو از امروز برای پیش‌خرید در چین در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و عرضه آن از ۱۹ دی آغاز می‌شود. قیمت مدل‌های معمولی ۴۳۰ و ۴۷۰ یورو و مدل پرو ۵۶۰ یورو است. مدل دیگری از این خانواده به نام ویوو ایکس ۶۰ پرو پلاس هم قرار است اواخر ژانویه ۲۰۲۱ با اسنپدراگون ۸۸۸ به بازار بیاید. فعلا اطلاعاتی در خصوص عرضه جهانی این محصولات اعلام نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)