خانهاخبار
آپدیت One UI 3.0 برای گلکسی نوت 10 پلاس عرضه شد

آپدیت One UI 3.0 برای گلکسی نوت 10 پلاس عرضه شد

کمی دیر، اما بالاخره این اتفاق افتاد!
۱۳۹۹/۱۰/۱۱

کمپانی سامسونگ تا به حال در مورد عرضه آپدیت نرم‌افزاری در سال جدید عملکرد نسبتا خوبی از خود بر جای گذاشته است و شاهد عرضه رابط کاربری One UI 3.0 برای بسیاری از پرچمداران این برند بوده‌ایم.

حالا این بار نوبت به دارندگان گلکسی نوت 10 پلاس رسیده است تا بتوانند گوشی هوشمند خود را به آخرین نسخه موجود، یعنی One UI 3.0 آپگرید کرده و از امکانات آن مانند بهبود پنجره نوتیفیکیشن‌ها، استایل جدیدی برای نمایش نوتیفیکشن ‌های پاپ آپ، دسترسی سریع‌تر به ویجت‌ها، توییک‌های جدید در لاک اسکرین و بهبود لاک اسکرین داینامیک استفاده کنند.

سم موبایل گزارش داده است که آپدیت جدید با شماره ساخت N975FXXU6ETLL برای دارندگان گلکسی نوت 10 پلاس در کشور آلمان عرضه شده و به این ترتیب، این محصول قابلیت آپگرید به اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.0 را خواهد داشت.

image

 

در این آپدیت همچنین شاهد ارائه بروزرسانی پچ امنیتی ماه دسامبر 2020 نیز هستیم که برای اسمارت فون یاد شده از برند سامسونگ، در دسترس قرار گرفته است.

اگر نوتیفیکیشن مربوط به این آپدیت برای شما روی صفحه ظاهر نشده است، می‌‌توانید با مراجعه به مسیر زیر، آن را به صورت دستی چک کنید:

Settings> Software Update

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Alireza

۱۳۹۹/۱۰/۱۱
واسه من هنوز نیومده، کسی هست که گرفته باشه این آپدیت رو؟