خانهاخبار
کالبدشکافی Axon 20 5G منتشر شد

کالبدشکافی Axon 20 5G منتشر شد

تیم JerryTigEverything به تازگی، نتیجه کالبدشکافی اکسون 20 5G را منتشر کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱

آقای زک از تیم JerryRigEverything در کانال یوتیوب خود، کالبدشکافی اولین گوشی هوشمند با دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر با نام Axon 20 5G را منتشر کرد. به این ترتیب اسرار این تکنولوژی مشخص شده است. در ادامه مطلب به توضیحات این قضیه خواهیم پرداخت.

به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند اکسون 20 5G از دو نمایشگر که یکی از آن‌ها در قسمت زیرین قرار گرفته است، بهره می‌برد. چنین روشی به دوربین اجازه می‌دهد تا از فضای قرار گرفته روی نمایشگر دوم استفاده کرده و عکاسی کند.

مسئولان انجمن توسعه دهندگان XDA Developers معتقد هستند که نتایج تصاویر خروجی آنچنان که باید و شاید، قابل قبول نیست. ظاهرا عکس‌های گرفته شده با دوربین این گوشی هوشمند آنچنان که باید و شاید، شفاف نیستند. اگر چه مهندسان ZTE سعی کرده‌اند تا با فیلترهای مخصوص، این موضوع را تا حدودی حل و فصل کنند.

افراد یاد شده معتقد هستند که تصاویر خروجی برای استفاده عمومی قابل قبول هستند، اما حالت نرمی زیادی روی آن‌ها اعمال می‌شود.

البته شایان ذکر است که Axon 20 5G، اولین محصول در این حوزه به حساب می‌آید که از دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر بهره می‌برد. کمپانی شیائومی معتقد است که محصول طراحی شده توسط آن‌ها، بسیاری از ایرادات اکسون 20 5G را دارا نخواهد بود. لذا به نظر می‌رسد که آینده روشنی پیش روی این تکنولوژی قرار داشته باشد.

image

 

قرار دادن دوربین سلفی درون نمایشگر، باعث می‌شود تا کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند بتوانند محصولاتی با نمایشگر یکپارچه را تولید کنند. از آن جا که اولین محصول در این حوزه تولید شده است، لذا پیش بینی می‌شود که فناوری‌های مربوط به آن با سرعت بیشتری رو به جلو حرکت کرده و کمی زودتر از حالت معمول، شاهد ورود اسمارت فون‌هایی با نمایشگر یکپارچه به بازار باشیم.

اگر به تصاویر سلفی علاقه نداشته و دوربین مربوط به آن اهمیتی برای شما ندارد، مطمئنا اکسون 20 5G یک گزینه کاملا مناسب برای شما به حساب می‌آید. حاشیه‌های کم اطراف نمایشگر به همراه صفحه نمایش یکپارچه، پیشنهادی است که به سختی می‌توان آن را رد کرد.

بیش از این شما را منتظر نگه نداشته و دعوت می‌کنیم تا کالبدشکافی تصویری این محصول را در این قسمت مشاهده کنید:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)