خانهاخبار
رندرهای موبایل آتی موتورولا با حداقل حاشیه نمایشگر فاش شد

رندرهای موبایل آتی موتورولا با حداقل حاشیه نمایشگر فاش شد

اخیرا تصاویری از یک دستگاه با دوربین سلفی حفره‌ای و نمایشگری با حداقل حاشیه منتشر شده که احتمالا یکی از دو پرچمدار آتی موتورولا خواهد بود.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱

موتورولا احتمالا در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۱ از پرچمدار جدیدی به نام Nio رونمایی می‌کند. همان‌طور که پیش‌تر به اطلاع شما رساندیم، موتورولا در حال کار روی دو تلفن هوشمند جدید است که اولی همان Nio است و از اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند. دیگری پرچمداری با اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود. حالا تصاویری از یک محصول جدید منتشر شده که اگرچه ظاهری شبیه رندرهای طرفداری دارد، ولی نمی‌توانیم این احتمال را در نظر نگیریم که این تصاویر شاید واقعا مربوط به موبایل بعدی موتورولا باشند.

تلفن هوشمندی که در این رندرها دیده می‌شود برای دوربین سلفی از طراحی حفره‌ای استفاده می‌کند. به‌علاوه، به نظر می‌رسد که نمایشگر آن از هر چهار طرف خمیدگی دارد. موبایل حاضر احتمالا نسبت صفحه به بدنه بسیار بالایی خواهد داشت و به نظر می‌رسد که حسگر اثر انگشت هم زیر آن قرار گرفته است.

منبع این تصاویر شماتیکی از طراحی قاب عقب این دستگاه را هم منتشر کرده است. در این شماتیک دوربینی با ماژول مستطیلی در مرکز بخش بالایی قاب عقب دیده می‌شود. این ماژول احتمالا سه یا چهار دوربین و یک فلش LED دارد. با توجه به مدل طراحی این گوشی می‌توانیم آن را به عنوان جانشینی برای موتورولا اج پلاس در نظر بگیریم. با این حال هنوز برای اظهارنظر قطعی زود است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امیر ارسلان جعفری

۱۳۹۹/۱۰/۱۱
رو گوشی زده lg ولی خبر راجب موتورولا هست