خانهاخبار
شیائومی می 11 پرو احتمالا اواسط ماه فوریه معرفی می‌شود

شیائومی می 11 پرو احتمالا اواسط ماه فوریه معرفی می‌شود

بر اساس گزارش جدید افشاگر معروف چینی، شیائومی مدل پیشرفته‌تر پرچمدار خود را پس از فستیوال بهاره چین به بازار معرفی می‌کند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۰

شیائومی دیشب از پرچمدار جدید خود با نام Mi 11 رونمایی کرد. این دستگاه اولین تلفن هوشمند دنیا با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ بود. می ۱۱ با قیمت پایه ۶۱۲ دلاری به بازار می‌آید و قرار است از تاریخ ۱ ژانویه در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. حالا افشاگر معروف چینی، Digital Chat Station، در گزارشی اعلام کرده که نسخه پرو این پرچمدار در راه است.

طبق اعلام این افشاگر، می ۱۱ پرو پس از فستیوال بهاره چین، در اواسط ماه فوریه، معرفی خواهد شد. با این حال، فعلا تاریخ دقیقی برای عرضه این گوشی در دسترس نیست. انتظار داریم در هفته‌های پیش رو اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه پیشرفته منتشر شود.

می ۱۱ نمایشگری ۶.۸۱ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن 2K دارد. این گوشی با حداقل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. در قاب عقب می ۱۱ دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که شامل یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی است. این موبایل یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژ سیمی ۵۵ واتی، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)