خانهاخبار
سیستم رزرو پیش‌خرید گلکسی S21 در آمریکا فعال شد

سیستم رزرو پیش‌خرید گلکسی S21 در آمریکا فعال شد

سامسونگ از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن خود به کاربران آمریکایی اجازه می‌دهد تا امکان پیش‌خرید نسل بعدی پرچمداران این شرکت را از همین حالا برای خود رزرو کنند.
۱۳۹۹/۱۰/۸

سامسونگ سیستم رزرو سری گلکسی اس ۲۱ را در ایالات متحده آمریکا فعال کرد. این سیستم که اولین بار در اپلیکیشن Samsung Shop رویت شد، حالا از طریق وب‌سایت سامسونگ هم در دسترس است. این غول فناوری کره‌ای در وب‌سایتش می‌گوید کاربران باید خود را برای گلکسی بعدی آماده کنند. 

image

کسانی که برای دریافت امکان پیش‌خرید سری گلکسی اس ۲۱ از طریق وب‌سایت ثبت نام کنند، بلافاصله ۵۰ دلار اعتبار هدیه دریافت خواهند کرد تا امکان خرید لوازم جانبی برای گلکسی اس ۲۱، اس ۲۱ پلاس و اس ۲۱ الترا را داشته باشند. ولی اگر همین کار از طریق اپلیکیشن انجام شود، ۱۰ دلار اضافه به کاربران اهدا می‌شود. از جمله این لوازم جانبی احتمالا می‌توانیم به قلم S Pen و آداپتور شارژر که امسال از جعبه سری گلکسی اس ۲۱ حذف می‌شود اشاره کنیم.

برای ثبت نام در این سرویس باید اطلاعاتی مثل نام، ایمیل، شماره تلفن و کد پستی خود را وارد کنید تا پیش‌خرید گلکسی اس ۲۱ را برای خود رزرو نمایید. همچنین می‌توانید تعیین کنید که از چه اپراتوری استفاده می‌کنید یا اگر بخواهید حتی می‌توانید اعلام کنید که نوتیفیکیشن مربوط به موجود شدن نسخه‌های آنلاک سری گلکسی اس ۲۱ برای شما ارسال شود.

سامسونگ همچنین طرحی برای تعویض دستگاه‌های قدیمی را راه‌اندازی کرده که تا ۷۰۰ دلار از هزینه‌های شما را پوشش می‌دهد. البته این رقم بسته به دستگاهی که تحویل شرکت می‌دهید فرق می‌کنید. برای مثال، اگر گلکسی اس ۲۰ یا گلکسی نوت ۲۰ را پس بدهید، ۷۰۰ دلار از هزینه خرید گلکسی اس ۲۱ برای شما کم می‌شود.

طبق اعلام وب‌سایت سامسونگ پیش‌خرید سری گلکسی اس ۲۱ تا تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۱ فعال می‌ماند. با این حال، اعتبار حاصل از رزرو فقط برای خریدارانی ارائه می‌شود که پیش‌خرید خود را تا تاریخ ۱۳ ژانویه رزرو و آن را در فاصله زمانی ۱۴ تا ۲۸ ژانویه تکمیل کنند. این زمان‌بندی تقریبا تایید می‌کند که سری گلکسی اس ۲۱ در تاریخ ۱۴ ژانویه مصادف با ۲۵ دی معرفی می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)