خانهاخبار
پرچمدار بعدی اوپو احتمالا از سنسور دوربین اختصاصی IMX789 استفاده می‌کند

پرچمدار بعدی اوپو احتمالا از سنسور دوربین اختصاصی IMX789 استفاده می‌کند

افشاگر چینی در گزارش جدیدی مدعی شده که اوپو و سونی مشغول کار روی سنسور دوربین اختصاصی جدیدی به نام IMX789 هستند.
۱۳۹۹/۱۰/۹

اوپو اخیرا از تلفن هوشمند جدیدی به نام رینو ۵ پرو پلاس رونمایی کرد. این گوشی پرچمدار از دوربینی با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که سنسور آن IMX766 سونی است. حالا گزارش تازه‌ای از سوی افشاگر معروف چینی با نام Digital Chat Station منتشر شده که می‌گوید اوپو و سونی مشغول کار روی سنسوری اختصاصی به نام IMX789 هستند.

اوپو احتمالا در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۱ از پرچمداران سری Find X3 پرده برمی‌دارد. منبع گزارش امروز می‌گوید که IMX789 ممکن است در Find X3 ظاهر نشود ولی هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. این احتمال هم وجود دارد که سری رینو ۶ میزبان این سنسور باشد. اوپو احتمالا برای مدتی این سنسور را انحصارا به کار می‌گیرد، اما این اتفاق موقتی خواهد بود.

سنسور IMX766 به واسطه اندازه ۱/۱.۵۶ اینچی و اندازه پیکسل ۱.۰ میکرومتری وعده بهترین عملکرد در محیط‌های کم‌نور را می‌دهد. این سنسور در مقایسه با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 می‌تواند ۶۳.۸ درصد دریافت نور بهتری داشته باشد. اگرچه فعلا اطلاعاتی از IMX789 در دسترس نیست، ولی انتظار داریم که عملکرد آن در محیط‌های کم‌نور حتی از IMX766 هم بهتر باشد.

چند هفته پیش افشاگر معروف، ایوان بلس، مدعی شد که فایند ایکس ۳ پرو نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با لبه‌های خمیده خواهد داشت. پنل این دستگاه ۶.۷ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ در ۳۲۱۶ پیکسلی خواهد بود و می‌تواند عمق رنگی ۱۰ بیتی را فراهم کند. این گوشی طبیعتا با اسنپدراگون ۸۸۸ و نسخه بهبودیافته‌ای از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی روانه بازار می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)