خانهاخبار
آنر برای استفاده از ویندوز 10 با مایکروسافت به توافق رسید

آنر برای استفاده از ویندوز 10 با مایکروسافت به توافق رسید

پس از جدایی آنر از هوآوی ظاهرا موانع موجود بر سر راه این برند کنار رفته و حالا آن‌ها توانسته‌اند با مایکروسافت به توافق برسند تا از ویندوز 10 روی لپ‌تاپ‌های خود استفاده کنند.
۱۳۹۹/۱۰/۹

با جدایی آنر از هوآوی به نظر می‌رسد که دولت آمریکا هم بالاخره دست از سر این شرکت برداشته و آن‌ها سرانجام می‌توانند با کسب و کارهای آمریکایی تعامل و همکاری داشته باشد. خبرگزاری ChinaDaily امروز در گزارشی اعلام کرد که آنر توانسته مجوز استفاده از ویندوز ۱۰ مایکروسافت را دریافت و به‌زودی لپ‌تاپ‌های خود را به‌صورت جهانی با این سیستم عامل عرضه کند.

پیش‌تر هوآوی به خاطر تحریم‌های ایالات متحده در نظر داشت تا در لپ‌تاپ‌هایش هم از سیستم عامل هارمونی استفاده کند، ولی این موضوع مطمئنا به مذاق کاربران جهانی خوش نمی‌آید و باعث ریزش طرفداران بین‌المللی این شرکت می‌شود.

هوآوی در ماه نوامبر آنر را به یک کنسرسیوم چینی فروخت و حالا ظاهرا این شرکت توانسته با شرکتی مثل مایکروسافت توافق کند تا از سیستم عامل ویندوز ۱۰ در لپ‌تاپ‌های خود بهره بگیرد. این برند امیدوار است که همکاری با مایکروسافت بتواند زمینه‌ساز همکاری‌های بیشتر با سایر شرکت‌های آمریکایی از جمله کوآلکام باشد. طبق گزارش‌ها آنر مذاکرات بیشتر برای توسعه همکاری‌های خود را آغاز کرده است.

مدیرعامل آنر، ژائو مینگ، گفت: «آنر افتخار می‌کند که به توافقی جهانی با مایکروسافت دست پیدا کرده است. ما با سیستم عامل‌ها و فناوری‌های پرطرفدار و جریان اصلی کامپیوترهای شخصی خود را با طراحی متفاوت، قدرت بالا و تجربه‌ای در بهترین شرایط به مصرف‌کنندگان ارائه می‌کنیم. آنر مصرف‌کنندگان را در مرکز کسب و کار خود می‌بیند و با حفظ روحیه کاری باز و شفاف به همکاری با شرکای زنجیره تامین جهانی خود ادامه خواهد داد.»

این شرکت در بیانیه خود می‌گوید انتظار دارد که مجیک‌بوک پرو بعدی را با ویندوز ۱۰ و پردازنده اینتل Core i5 در ماه ژانویه ۲۰۲۱ به بازارهای جهانی عرضه کند. ژیانگ لیگانگ، مدیرکل Information Consumption Alliance، می‌گوید: «با آغاز همکاری مجدد این شرکت آمریکایی با آنر، احتمالا در آینده نزدیک شرکت‌های آمریکایی بیشتری با این برند وارد همکاری می‌شوند، و مشکلات زنجیره تامین آنر بهتر حل خواهد شد.»

آنر قبلا سالانه چیزی حدود ۷۰ میلیون موبایل می‌فروخت و حالا با جدایی از هوآوی امیدوار است که جایگاه قبلی خود را به دست آورده و جاه‌طلبانه‌تر به بازار برگردد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)