خانهاخبار
موتورولا احتمالا به‌زودی موبایل مجهز به اسنپدراگون 888 خود را معرفی می‌کند

موتورولا احتمالا به‌زودی موبایل مجهز به اسنپدراگون 888 خود را معرفی می‌کند

یکی از مدیران شرکتی موتورولا در پستی در شبکه اجتماعی ویبو مطلبی را منتشر کرده که احتمالا از عرضه قریب‌الوقوع پرچمدار 2021 این شرکت خبر می‌دهد.
۱۳۹۹/۱۰/۸

کوآلکام پیش‌تر تایید کرده بود که موتورولا می‌خواهد موبایلی با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ را روانه بازار کند. حالا وب‌سایت GizChina در گزارشی مدعی شده که دستگاه مذکور احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد. این وب‌سایت با استناد به پستی از مدیر شرکت لنوو، چن جین، می‌گوید او از عرضه قریب‌الوقوع موبایل جدید موتورولا خبر داده است.

موتورولا پس از چهار سال دوباره در آوریل امسال با عرضه موبایلی به نام Edge Plus به دنیای گوشی‌های پرچمدار برگشت. این گوشی اولین موبایل 5G آن‌ها بود که اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کرد. این گوشی نظر مثبت بسیاری از منتقدان را جلب کرد و از تنها ایراداتش می‌توانیم به عدم مقاومت در برابر آب و خمیدگی لبه نمایشگر اشاره کنیم که مورد دوم امری سلیقه‌ای است.

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از موبایل آتی این شرکت که از اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد در دسترس نیست، ولی انتظار داریم که مشخصات آن شبیه اج پلاس باشد. افزون بر این، موبایل دیگری که از اسم داخلی Nio استفاده می‌کند هم برای عرضه در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۱ زیر دست مهندسان این شرکت قرار دارد. این تلفن هوشمند احتمالا چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و حداقل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. گفته شده حداکثر نرخ نوسازی نمایشگر این گوشی به ۱۰۵ هرتز می‌دهد و احتمالا در زمان عرضه به‌عنوان پنل ۹۰ هرتزی معرفی خواهد شد.

به‌علاوه، Nio احتمالا نمایشگری ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی، یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین سه‌گانه‌ای با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. این محصول در بخش سلفی به دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود که دومی از نوع فوق عریض خواهد بود. همچنین انتظار داریم که اندروید ۱۱ را به‌صورت پیش‌فرض روی Nio ببینیم.

به نظر می‌رسد که موتورولا استراتژی جذاب و موفقی را در پیش گرفته است. این شرکت در سال ۲۰۲۱ حداقل دو موبایل در راه دارد که یکی از اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند و به رقابت در بازار گوشی‌های پرچمدار می‌رود، دیگری به لطف اسنپدراگون ۸۶۵ می‌تواند قدرت بالایی را ارائه کرده و با قیمت‌گذاری مناسب به رقیبی جدی برای برخی از گوشی‌های پرچمدارِ مقرون به‌صرفه بدل گردد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)