خانهاخبار
زنگ خطر برای محصولات سامسونگ به صدا درآمد!

زنگ خطر برای محصولات سامسونگ به صدا درآمد!

برند کره‌ای سامسونگ با یک خطر جدی روبرو شده است.
۱۳۹۹/۱۰/۷

بر اساس گزارش جدیدی که از کشور کره جنوبی به گوش می‌رسد، ظاهرا کمپانی سامسونگ برای اولین بار طی 9 سال اخیر، نتوانسته میزان فروش گوشی‌های هوشمند خود را به عدد 300 میلیون برساند. پیش بینی می‌شود که این برند کره‌ای در سال جاری میلادی (2020) تنها موفق به فروش 270 میلیون اسمارت فون شود.

image

 

در پایان سه ماهه سوم سال جاری میلادی، مسئولان سامسونگ تأیید نمودند که توانسته‌اند تا آن زمان، حدودا 189 میلیون گوشی هوشمند را به فروش برسانند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعمال قرنطینه خانگی در بسیاری از کشورها، می‌توان این عدد را یک رقم خوب و قابل قبول به حساب آورد. مدیران کمپانی سامسونگ در نظر دارند تا در سال 2021 همزمان با افزایش تعداد گوشی‌های هوشمند میان رده و گسترده‌تر کردن خدمات، میزان فروش اسمارت فون‌های خود را به عدد 307 میلیون برسانند. البته میزان فروش محصولات پایین رده مبتنی بر 5G و گوشی‌های هوشمند با نمایشگر منعطف نیز تأثیر بسیار زیادی روی این امر خواهد گذاشت.

287 میلیون عدد از محصولات یاد شده به گوشی‌های هوشمند تعلق خواهد داشت و مابقی، به فیچرفون‌ها مربوط می‌شود. از میان 287 میلیون محصول مذکور، 50 میلیون از آن‌ها در دسته اسمارت فون‌های پرچمدار قرار خواهند گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

jorjcompany

۱۳۹۹/۱۰/۹
اخرش نفهمیدیم این زنگ خطر برای چی بود یجوری نوشته بودید زنگ خط فکرکردم شرکت ورشکست شده

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۱۰/۷
شیائومی، سامسونگ را ضربه‌فنی می‌کنه