خانهاخبار
سرویس iCloud اپل، کاربران را به دردسر انداخته است

سرویس iCloud اپل، کاربران را به دردسر انداخته است

مشکلات سرویس آیکلاد، راه اندازی آیفون‌ها را با مشکل مواجه کرده است.
۱۳۹۹/۱۰/۷

یکی از مشکلاتی که به دلایل نامعلوم در سرویس آیکلاد اپل رخ داده است، باعث شده تا روند اکتیو شدن و بالا آمدن آیفون‌ها پس از روشن کردن اولیه با مشکل مواجه شده و کاربرانی که اقدام به فعال کردن و استفاده از محصول تازه خریده شده خود کرده‌اند، با ناامیدی مواجه شوند.

طبق صفحه مربوط به اعلام وضعیت سرویس های اپل، امکان ثبت و ورود به اکانت آیکلاد از روز گذشته با مشکلاتی مواجه شده است و کاربران قابلیت ورود به اکانت و راه اندازی اولیه آیفون‌هایی که به تازگی خریداری کرده‌اند را نخواهند داشت.

هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در این مورد منتشر نشده و مقامات اپل نیز مدعی شده‌اند که چنین مشکلی هنوز هم پابرجاست.

image

 

تعداد زیادی از افرادی که در تعطیلات سال جدید میلادی محصولاتی مانند آیفون، اپل واچ یا هوم پاد هدیه گرفته بودند، از مشکلات خود هنگام اجرای مراحل اکتیویشن دستگاه در فضای شبکه اجتماعی توییتر معترض بودند. برخی دیگر از کاربران نیز از روند طولانی مدت سیستم فعال سازی دستگاه ابراز نارضایتی کرده‌اند. اکانت پشتیبانی اپل با بیان سخنان زیر، از وجود این موضوع ابراز اطلاع کرده است:

ما در حال حاضر با تعداد زیادی از درخواست‌ها برای فعال سازی روبرو شده‌ایم و همین موضوع سبب شده است که روند اکتیویشن دستگاه شما با مشکل مواجه شود. لطفا چند ساعت بعد، مجددا برای اکتیو کردن دستگاه تلاش کنید.

از آن جا که خانواده آیفون 12 به تازگی معرفی و عرضه شده‌اند، لذا تعطیلات سال جاری میلادی، روزهای بسیار شلوغی برای برند اپل بوده است و از طرف دیگر، تعطیلات کارخانه‌های تولید کننده به دلیل شیوع ویروس کرونا نیز باعث شده تا روند ارسال محصولات به دست خریداران با مشکلات زیادی مواجه شود. همچنین دو محصول جدید، یعنی هوم پاد مینی و ایرپادز مکس نیز در این میان مورد استقبال کاربران مواجه شده و همین موضوع نیز باعث شده تا سر کارمندان کمپانی اپل و فروشگاه‌های فیزیکی این برند با نام اپل استور بسیار شلوغ باشد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)