خانهاخبار
اطلاعات جدیدی درباره گوشی‌های تاشوی سامسونگ و شیائومی فاش شد

اطلاعات جدیدی درباره گوشی‌های تاشوی سامسونگ و شیائومی فاش شد

راس یانگ، تحلیل‌گر ارشد بازار نمایشگرها، در گزارشی به کاهش اندازه نمایشگر گوشی‌های تاشوی آتی سامسونگ و البته برنامه شیائومی برای عرضه سه موبایل تاشو اشاره کرده است.
۱۳۹۹/۱۰/۶

گلکسی زد فولد ۳ نسبت به گلکسی زد فولد ۲ نمایشگر تقریبا کوچک‌تری خواهد داشت. این تغییر در اندازه به منظور ایجاد فضای کافی برای نگهداری از قلم S Pen در نظر گرفته شده، چون طبق شایعات این گوشی اولین موبایل تاشوی سامسونگ با پشتیبانی از قلم هوشمند خواهد بود.

به گزارش تحلیل‌گر بازار نمایشگرها، راس یانگ، نمایشگر داخلی گلکسی زد فولد ۲ اندازه ۷.۵۹ اینچی داشت ولی نمایشگر زد فولد ۳ به ۷.۵۵ اینچ رسیده و اندازه نمایشگر بیرونی آن نیز از ۶.۲۳ به ۶.۲۱ اینچ کاهش پیدا کرده است. از سوی دیگر، گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فلیپ لایت نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی خواهند داشت تا نسبت به زد فلیپ قبلی با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی بزرگ‌تر باشند.

image

هر دو مدل جدید گلکسی زد فلیپ از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و فناوری LTPO پشتیبانی می‌کنند. در خصوص نام گلکسی زد فلیپ بعدی گفته شده که سامسونگ احتمالا از روی عدد ۲ پریده و مستقیما به سراغ عدد ۳ می‌رود تا محصولات تاشوی خود را با یکدیگر روی عدد ۳ هماهنگ کند.

یانگ همچنین می‌گوید که شیائومی مشغول کار روی سه موبایل تاشو است. یکی از این محصولات به سمت بیرون و یکی به سمت داخل تا می‌شود. محصول سوم هم دستگاهی با طراحی صدفی خواهد بود. هر سه دستگاه احتمالا در سال ۲۰۲۱ به بازار می‌آیند و باید قیمتی پایین‌تر از رقبا داشته باشند. در مجموع به نظر می‌رسد که سال آینده سال جذابی برای گوشی‌های تاشو خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)