خانهاخبار
اوپو رینو 5 پرو پلاس با دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی معرفی شد

اوپو رینو 5 پرو پلاس با دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی معرفی شد

عضو سوم از خانواده رینو 5 پرچمداری تمام عیار است که قابلیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری را در ازای قیمتی پایین‌تر از رقبا در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
۱۳۹۹/۱۰/۶

اوپو چند هفته پیش از رینو ۵ و رینو ۵ پرو رونمایی کرد و حالا به سراغ عضو سوم این خانواده یعنی رینو ۵ پرو پلاس رفته تا پرچمداری پرطمطراق را به بازار معرفی کند. این دستگاه تمام توانمندی‌های لازم را دارد و محصولی جذاب برای طرفداران برند اوپو خواهد بود.

image

اوپو رینو ۵ پرو پلاس نمایشگری ۶.۵۵ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی، نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد. نرخ نمونه‌برداری لمسی این گوشی کمی از ۱۸۰ هرتز بالاتر است و حداکثر روشنایی صفحه به ۱۱۰۰ نیت می‌رسد.

پرچمدار جدید اوپو توان خود را از طریق چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ ارائه می‌کند. این دستگاه به ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز شده است. رینو ۵ پرو پلاس متاسفانه فاقد پشتیبانی از کارت حافظه microSD است.

image

در قاب عقب ماژول دوربینی مستطیلی‌شکل را می‌بینیم که دوربین اصلی آن سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی با اندازه ۱/۱.۵۶ اینچی است و لنزی با دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر نوری دارد. دوربین تله‌فوتو از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد که متاسفانه قابلیت زوم آن هنوز مشخص نیست. دوربین سوم سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و از نوع فوق عریض است. در انتها هم لنز ماکرویی با دیافراگم f/2.4 و سنسور ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. این گوشی در بخش سلفی از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 استفاده می‌کند.

image

ظرفیت باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و به شارژ سریع ۶۵ واتی مجهز شده. رینو ۵ پرو پلاس از شارژ بی‌سیم معکوس هم پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این تلفن هوشمند می‌توانیم به اندروید ۱۱ با پوسته ColorOS 11، بدنه شیشه‌ای با فریم آلومینیومی، بلنگوی استریو با قابلیت دالبی اتموس و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کنیم.

image

اوپو رینو ۵ پرو پلاس در حال حاضر فقط در چین عرضه می‌شود. قیمت آن برای مدل ۸ + ۱۲۸ گیگی ۶۱۰ دلار و برای مدل ۱۲ + ۲۵۶ گیگی ۶۹۰ دلار است. این گوشی در رنگ‌های مشکی و آبی به دست کاربران می‌رسد و قرار است نسخه‌ای با طراحی ویژه Joshua Vides داشته باشد که با قیمتی مشابه مدل ۱۲ + ۲۵۶ گیگی روانه بازار خواهد شد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)