خانهاخبار
مشخصات کلیدی و قیمت رقابتی گلکسی کروم‌بوک 2 لو رفت

مشخصات کلیدی و قیمت رقابتی گلکسی کروم‌بوک 2 لو رفت

طبق گزارشی تازه، سامسونگ مشغول کار روی محصولی به‌نام Galaxy ChromeBook 2 است که آن را با فناوری جدید نمایش و عمر باتری بالاتر معرفی می‌کند.
۱۳۹۹/۱۰/۵

سامسونگ چند ماه پیش گلکسی کروم‌بوک را به‌عنوان دستگاهی پریمیوم به بازار فرستاد و حالا در پی تولید نسل جدیدی از این محصول به نام گلکسی کروم‌بوک ۲ است. اخیرا افشاگر معروف، ایوان بلس تصاویر و مشخصات این دستگاه را لو داده بود. حالا قیمت این لپ‌تاپ هم فاش شده است.

کاربری در توئیتر به نام h0x0d مدعی است که گلکسی کروم‌بوک ۲ با قیمت پایه ۶۹۹ دلار معرفی می‌شود. این قیمت بسیار کمتر از گلکسی کروم‌بوک نسل یک خواهد بود که با قیمت ۹۹۹ دلار وارد بازار شد. انتظار داریم که در نسل جدید این دستگاه مشکل اصلی نسل قبلی یعنی عمر باتری برطرف شود.

در گزارش‌ها گفته شده که عمر باتری گلکسی کروم‌بوک ۲ به ۱۲ ساعت می‌رسد که حدود ۳ برابر عمر باتری نسل فعلی گلکسی کروم‌بوک است. البته سامسونگ برای نسل فعلی وعده عمر باتری هشت ساعته را داده بود ولی در آزمایش‌های واقعی عمر باتری این دستگاه تنها چهار ساعت برآورد می‌شود.

یکی از عواملی که به افزایش عمر باتری دستگاه کمک کرده تغییر فناوری نمایشگر است. سامسونگ در این محصول به جای 4K AMOLED از QLED استفاده کرده است. همچنین، کروم‌بوک ۲ به جای اینتل Core i5 از نسل دهم اینتل Core i3 استفاده خواهد کرد که برای انجام امور کروم OS کافی خواهد بود. با این حال، انتخاب پردازنده نسل دهم اینتل با وجود پردازنده‌های نسل یازدهم کمی عجیب است.

اگر این گزارش درست باشد، سامسونگ با گلکسی کروم‌بوک ۲ می‌تواند به رقابت با گوگل پیکسل‌بوک گو بپردازد و به واسطه ارائه قیمت کمتر سهم بیشتری از بازار را به دست آورد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)