خانهاخبار
پشتیبانی از قلم S Pen در گلکسی S21 الترا توسط مرجع FCC تایید شد

پشتیبانی از قلم S Pen در گلکسی S21 الترا توسط مرجع FCC تایید شد

مرجع آمریکایی FCC با انتشار اسناد مربوط به گلکسی اس 21 الترا از اضافه شدن پشتیبانی از قلم S Pen و چند قابلیت دیگر به قوی‌ترین پرچمدار آتی سامسونگ خبر داد.
۱۳۹۹/۱۰/۴

همان‌طور که انتظار می‌رفت، سامسونگ چندی پیش تایید کرد که برخی از ویژگی‌های سری نوت به سایر دستگاه‌های این شرکت می‌آید و قلم S Pen نیز شاخص‌ترین ویژگی این خانواده محسوب می‌شود. در شایعات قبلی گفته شده بود که سه عضو جدید از خانواده گلکسی زد و گلکسی اس ۲۱ الترا احتمالا از این قلم پشتیبانی می‌کنند. حالا مرجع اطلاعاتی FCC پشتیبانی از S Pen در گلکسی اس ۲۱ الترا را تایید کرده است.

در اطلاعات این مرجع گفته شده که گلکسی اس ۲۱ الترا با شماره مدل SMG998B با قلم S Pen سازگار خواهد بود. همچنین کاربران می‌توانند از قابلیت‌های مجاورتی سری گلکسی نوت استفاده کنند. این سری امکاناتی را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند با نزدیک کردن قلم به صفحه کارهای خاصی را انجام دهند.

با وجود این‌که پشتیبانی از قلم S Pen اتفاق جذابی خواهد بود، ولی جایی برای نگهداری از قلم در داخل دستگاه تعبیه نشده و سامسونگ احتمالا آن را به‌صورت جداگانه خواهد فروخت. انتظار داریم کیس‌های ویژه‌ای برای نگهداری از قلم S Pen تولید و عرضه شود تا کاربران بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

مرجع FCC همچنین تایید می‌کند که گلکسی اس ۲۱ الترا از قابلیت‌های باند فوق عریض (UWB)، ان‌اف‌سی، شارژ بی‌سیم معکوس و وای‌فای 6E پشتیبانی خواهد کرد.

در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که گلکسی اس ۲۱ الترا نمایشگری ۶.۸ اینچی از نوع AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. این گوشی در آمریکا و چین با اسنپدراگون ۸۸۸ و در اکثر نقاط دیگر جهان با اگزینوس ۲۱۰۰ به فروش می‌رسد. مدل‌های اروپایی این دستگاه احتمالا با حداقل ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شوند.

طبق شایعات، گلکسی اس ۲۱ الترا دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۳ و ۱۰ برابری خواهد داشت. این گوشی می‌تواند فیلم‌برداری 8K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و 1080p با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه داشته باشد. اس ۲۱ الترا در بخش سلفی از یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

این محصول احتمالا انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که با شارژ سریع ۴۵ واتی سازگار است. انتظار داریم سری گلکسی اس ۲۱ را در تاریخ ۲۵ دی ماه ببینیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)