خانهاخبار
هدفون Buds Air Pro Master Edition معرفی شد

هدفون Buds Air Pro Master Edition معرفی شد

کمپانی ریلمی لحظاتی پیش از هدفون بی سیم جدید خود رونمایی کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۳

هدفون Buds Q شرکت ریلمی که مدت‌ها از معرفی آن می‌گذرد، توسط شخصی با نام Jose Levy طراحی شده بود. حال این فرد طی همکاری مجدد با کمپانی ریلمی، مسئولیت طراحی هدفون بی سیم بادز ایر پرو مستر ادیشن را بر عهده گرفته که این محصول، لحظاتی پیش توسط Realme به دنیای تکنولوژی معرفی شد.

image

 

هدفون TWS جدید ریلمی، از امکانات و قابلیت‌های مدل اصلی آن بهره برده، ولی بدنه آن از رنگ نقره‌ای و جنسی براق برخوردار بوده که با نام New Wave Silver از آن یاد می‌شود. قسمت سیلیکونی که داخل گوش رفته و صدا از طریق آن به مجرای شنوایی کاربران ارسال می‌شود، به رنگ سیاه طراحی شده است که از نظر کثیف شدن یا تغییر رنگ در صورت استفاده طولانی مدت، انتخاب رنگ سیاه کاملا هوشمندانه انجام شده است.

image

 

هدفون بادز ایر پرو مستر ادیشن ریلمی از هشتم ژانویه مصادف با نوزدهم دی ماه با قیمت 4999 روپیه هند، 67 دلار آمریکا یا 55 پوند، از طریق فروشگاه Realme یا فلیپ کارت در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

image

 

هدفون‌ها به جسچرهای لمسی مجهز خواهند بود که به صورت زیر، می‌توانید با آن‌ها تعامل برقرار کنید:

  • دو بار ضربه: پخش یا توقف پخش
  • سه بار ضربه: رفتن به ترک بعدی
  • لمس و نگه داشتن انگشت: تغییر حالت
  • لمس و نگه داشتن انگشت روی هر دو آن‌ها: ورود یا خارج شدن از حالت گیمینگ

image

 

این محصول همچنین به قابلیت حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation | ANC) مجهز است و به این ترتیب، در هنگام مکالمه می‌توانید با صدایی رسا و واضح، با مخاطب خود صحبت کنید و طرف مقابل صدایی کاملا شفاف را از شما دریافت خواهد کرد.

حالت Transparency نیز در موارد مختلف، بسیار به کمک شما خواهد آمد. به وسیله این ویژگی، هنگامی که در محیط‌های خارج از منزل در حال پیاده روی هستید، می‌توانید بخشی از صدای بیرون را نیز به سیستم شنوایی خود رسانده و از این طریق، در صورت وجود خطر در محیط پیرامون از آن اطلاع پیدا کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)