خانهاخبار
فروش دو هفته‌ای، آیفون 12 را محبوب ترین محصول مبتنی بر 5G کرد

فروش دو هفته‌ای، آیفون 12 را محبوب ترین محصول مبتنی بر 5G کرد

آيفون‌های جدید اپل به رکوردی قابل ملاحظه دست پیدا کردند.
۱۳۹۹/۱۰/۴

گزارش جدیدی که توسط موسسه تحقیقاتی Counterpoint منتشر شده، حاکی از آن است که آیفون 12 اپل به عنوان محبوب ترین گوشی هوشمند با قابلیت بهره گیری از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) در سراسر دنیا شناخته شده است. این رکورد تنها پس از فروش دو هفته‌ای این محصول، به دست آمده است. بد نیست بدانید که آيفون 12 پرو نیز توانسته تا جایگاه دوم در این زمینه را به خود اختصاص دهد. طبق آمار و ارقام اعلام شده، این دو محصول همراه با هم، توانسته‌اند تا یک چهارم از سهم فروش گوشی‌های هوشمند 5G را از آنِ خود کنند.

image

 

محققان موسسه Counterpoint در اظهارات خود چنین عنوان کرده‌اند:

آیفون 12 اپل همچنین توانسته تا به لیست 10 محصول پرفروش سال 2020 (از ژانویه تا اکتبر) راه پیدا کرده و جایگاه هفتم را به خود اختصاص دهد. این موضوع بسیار شگفت انگیز است. چرا که آيفون 12 تنها در دو هفته پایانی ماه اکتبر در دسترس خریداران قرار گرفت. گلکسی نوت 20 اولترا که در ماه سپتامبر به عنوان پر فروش ترین گوشی هوشمند نام خود را ثبت کرده بود، به جایگاه سوم سقوط کرده است.

image

 

مسئولان موسسه تحقیقاتی Counterpoint مدعی شده‌اند از آن جا که آیفون‌های جدید از تکنولوژی mmWave بهره‌مند هستند، ترکیب میزان تقاضای بالا برای خرید آن‌ها و آگهی‌های تبلیغاتی که از سوی اپراتورها در سطح شهر پخش شده است، توانسته تا به محبوبیت بیشتر محصولات جدید اپل کمک کند.

تقاضا برای خرید محصولات مبتنی بر نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) روز به روز در حال افزایش است. این موضوع به همراه تبلیغات اپراتورها، مخصوصا در ایالات متحده که حدود یک سوم فروش آیفون‌ها را به خود اختصاص داده است، سبب افزایش فروش محصولات جدید اپل شده است. تمامی اپراتورهای آمریکایی حاضر شده‌اند تا بدون دریافت هزینه‌ای از پیش تعیین شده، آیفون‌های قدیمی را از کاربران تحویل گرفته و محصولات جدید به همراه پلن‌های شگفت انگیزی را در اختیار خریداران قرار دهند. میزان تقاضا برای خرید اعضای خانواده آيفون 12 در کشورهای ژاپن و چین نیز بسیار بالا بوده است. در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند مبتنی بر 5G، تقاضا برای خرید آیفون 12 بسیار بیشتر از سایر رقبا بوده است. این محصول در بیش از 140 کشور در دسترس خریداران قرار گرفته است و همین موضوع، سبب فروش بالای آن شده است.

image

 

در این گزارش همچنین آمده است که فروش آیفون‌‌های جدید در تعطیلات آخر سال همچنان ادامه پیدا خواهد کرد و احتمال می‌رود که آيفون 12، در ماه ژانویه نیز به عنوان پرفروش ترین محصول مبتنی بر 5G شناخته شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)