خانهاخبار
تصویر هدفون Realme Buds Air Pro Master Edition لو رفت!

تصویر هدفون Realme Buds Air Pro Master Edition لو رفت!

مدیر عامل ریلمی، تصویر محصول جدید این کمپانی را منتشر کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲

هدفون بی سیم Buds Air Pro آخرین محصول کمپانی ریلمی به حساب می‌آید که از قابلیت حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation | ANC) بهره می‌برد. این هدفون تا به حال توسط بسیاری از وب سایت‌ها مورد بررسی قرار گرفته و کیفیت صدا، عمر مفید باتری و قیمت مناسب آن مورد تأیید آن‌ها قرار گرفته است.

حالا این هدفون که به صورت پیش فرض در رنگ‌های سفید و سیاه عرضه شده بود، با رنگ جدید خاکستری همراه خواهد بود و با نام Buds Air Pro Master Edition نیز شناخته می‌شود. تصویر هدفون بی سیم جدید ریلمی توسط مدیر عامل این کمپانی، آقای Madhav Sheth در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است.

image

 

وی اعلام کرده است که هدفون جدید توسط شخصی با نام Jose Levy که طراح هدفون Buds Q نیز بوده است، طراحی شده است. زبان طراحی Buds Air Pro Master Edition از کپسول‌های فضایی و فیلم‌های sci-fi الهام گرفته شده است.

بدنه اصلی هدفون و کیس شارژ آن به رنگ خاکستری براق مجهز خواهند شد، اما قسمتی که به داخل گوش فرو می‌رود همان رنگ سیاه باقی خواهد ماند. به این ترتیب از آن جا که این دو قطعه درون گوش قرار گرفته و ممکن است آلودگی را به خود جذب کنند، انتخاب رنگ سیاه برای آن‌ها کاملا هوشمندانه و منطقی به نظر می‌رسد.

هدفون بی سیم Buds Air Pro Master Edition ریلمی فردا (بیست و سوم دسامبر مصادف با سوم دی ماه) در کنار ساعت هوشمند Watch S Pro به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)