خانهاخبار
قیمت اروپایی گلکسی بادز پرو در آستانه عرضه لو رفت

قیمت اروپایی گلکسی بادز پرو در آستانه عرضه لو رفت

هندزفری بی‌سیم جدید سامسونگ که احتمالا همزمان با سری گلکسی اس 21 معرفی می‌شود احتمالا به گران‌ترین هندزفری بی‌سیم این شرکت تبدیل خواهد شد.
۱۳۹۹/۱۰/۳

گلکسی بادز پرو احتمالا ظرف چند هفته آینده همراه با سری گلکسی اس ۲۱ از راه خواهد رسید. در شایعات گفته شده که مراسم آنپکد بعدی در تاریخ ۲۵ دی ماه برگزار می‌شود. بنابراین حالا کمتر از چهار هفته مانده به این مراسم، قیمت اروپایی هندزفری بی‌سیم سامسونگ لو رفته است.

وب‌سایت GalaxyClub که پیش‌تر قیمت مدل‌های گلکسی اس ۲۱ را فاش کرده بود، باور دارد که گلکسی بادز پرو با قیمت ۲۲۹ دلار راهی بازار اروپا می‌شود. اگر این گزارش صحیح باشد، بادز پرو به گران‌ترین ایرباد بی‌سیم سامسونگ تبدیل خواهد شد.

اگر بخواهیم مقایسه‌ای با محصولات قبلی این شرکت داشته باشیم، گلکسی بادز در زمان عرضه با قیمت ۱۷۹ یورو در دسترس کاربران قرار گرفت و گلکسی بادز لایو نیز با قیمت ۱۹۹ یورو همزمان با سری گلکسی نوت ۲۰ معرفی شد. در آن سو، اپل ایرپادز پرو را با قیمت ۲۷۹ یورو می‌فروشد.

گلکسی بادز پرو که از نظر ظاهری شبیه گلکسی بادز پلاس به نظر می‌رسد دارای قابلیت‌هایی مثل حذف نویز فعال (ANC)، مقاومت در برابر آب و گردوغبار با استاندارد IP68 و طراحی تو-گوشی است. در شایعات گفته شده که عمر باتری این محصول همراه با کیس آن به ۲۲ ساعت می‌رسد.

مطابق این گزارش انتظار داریم که قیمت دلاری این ایرباد حدود ۱۹۹ دلار باشد و کاربران بتوانند آن را در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و بنفش خریداری کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)