خانهاخبار
رویدادی جهت معرفی آینده نمایشگرها در 6 ژانویه توسط سامسونگ

رویدادی جهت معرفی آینده نمایشگرها در 6 ژانویه توسط سامسونگ

سامسونگ در 6 ژانویه برابر با 17 دی رویدادی تحت عنوان نگاه اولیه 2021 برگزار خواهد کرد. در این دعوت‌نامه قرار است آینده نمایشگرها نشان داده‌ شوند و تنها مربوط به تلویزیون­ها نیست.
۱۳۹۹/۱۰/۳

 

اغلب سامسونگ سال جدید را با تلویزیون و هر چیزی که نمایشگر بزگی دارد شروع می­کند اما گویا قرار است امسال کمی جاه­طلبانه­تر باشد. کمپانی سامسونگ رویدادی که نگاه اولیه 2021 نام‌گرفته در 6 ژانویه (17 دی‌ماه) ساعت 19.30 به‌وقت تهران برگزار خواهد کرد رویدادی که این نوید را می­دهد "آینده نمایشگر" را با استفاده از جدیدترین فناوری­های سامسونگ و البته رویکرد کره­ای­ها به نمایش بگذارد. این رویداد را می­توان به‌صورت زنده از وب­سایت رسمی سامسونگ تماشا کرد.

image

 

جزئیات این رویداد منتشرنشده است اما تصویر تیزر مشخص می­کند که سامسونگ چیزی فراتر از فناوری نمایشگر تلویزیون­های سنتی در ذهن دارد و برای دیدن آن­ها بایستی صبر کرد (تصویر کمرنگی که سمت راست قرار دارد احتمال وجود تلویزیونی دیگر از نسل Serif TV را به وجود می­آورد.)

اگر تمرکز این رویداد بر MicroLED و MiniLED باشد جای تعجبی ندارد. سامسونگ اخیراً تلویزیون MicroLED را معرفی کرده است اما هنوز در بازارها عرضه نکرده است اتفاقی که برای نمایشگرهای Quantum MiniLED نیز افتاده است. در هر دو مورد انتظار می­رود نسبت کنتراست و سطوح مشکی به OLED نزدیک باشند بدون نقص­هایی همچون روشنایی کم یا ماندگاری تصویرهای پیشین بر روی تصاویر جدید.

بیشتر احتمال می­رود این تکنولوژی­ها در ابتدا وارد دنیای تلویزیون­ها شوند اما سامسونگ می­تواند در رویداد نگاه اولیه 2021 تبلت­ها و لپ­تاپ­های MiniLED را نیز به نمایش بگذارد.

برای اخبار موثق پیرامون استفاده از این تکنولوژی در موبایل بایستی بیشتر منتظر ماند. سامسونگ در رویداد 14 ژانویه (25 دی‌ماه) Galaxy S21 و چند تلفن تاشو را معرفی خواهد کرد بدین معنی که احتمالاً "نگاه اولیه" معطوف به نمایشگرهای بزرگ­تر خواهد بود. بااین‌همه فرصت خوبی است تا فناوری­ای که قرار است در  رویداد 6 ژانویه معرفی شود را بهتر شناخت چراکه آینده تلفن­ها و تبلت­ها از آن بی‌تأثیر نخواهند بود.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)