خانهاخبار
تاریخ رونمایی از گوشی هوشمند Mi 11 شیائومی مشخص شد

تاریخ رونمایی از گوشی هوشمند Mi 11 شیائومی مشخص شد

کمپانی شیائومی، موعد معرفی می 11 را اعلام کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲

مدت زمان زیادی است که حرف و حدیث‌ها پیرامون اسمارت فون می 11 شیائومی در رسانه‌های خبری به صورت مداوم مطرح می‌شود. حالا مسئولان این برند چینی اعلام کرده‌اند که محصول جدید آن‌ها با نام Mi 11 در تاریخ بیست و هشتم دسامبر مصادف با هشتم دی ماه به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. بد نیست بدانید که این گوشی هوشمند، اولین محصولی خواهد بود که به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد.

تاریخ رونمایی از می 11 در شبکه اجتماعی چینی Weibo به صورت رسمی اعلام شده است. این محصول در تاریخ 28 دسامبر مصادف با هشتم دی ماه، ساعت سه به وقت کشورمان به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. بد نیست بدانید که پیش ثبت نام برای می 11 از هم اینک در کشور چین آغاز شده است.

با وجود این که هنوز تاریخ دقیق عرضه جهانی Mi 11 شیائومی مشخص نیست، اما به نظر نمی‌آید که مدت زمان زیادی بین عرضه این گوشی هوشمند در کشور چین و کشورهای دیگر فاصله وجود داشته باشد. اما با تمام این تفاسیر، بعید به نظر می‌رسد که این اسمارت فون تا ژانویه سال 2021 در سایر کشورها در دسترس خریداران قرار گیرد.

image

 

پیش‌تر در رسانه‌های خبری، اطلاعاتی در مورد ارائه سری می 11 در تاریخ 29 دسامبر اعلام شده بود. اگر چه مشخص نیست که این تاریخ برای عرضه در کشور چین در نظر گرفته شده، یا زمان عرضه جهانی آن است.

در شایعاتی که تا به حال در مورد خانواده می 11 عنوان شده، اشاره زیادی به مشخصات فنی این محصول نشده است و تنها شاهد انتشار تصاویری بوده‌ایم که به اعضای این خانواده اطلاق شده بود. البته برخی اطلاعات در مورد نمایشگر و ظرفیت باتری آن‌ها نیز نقل شده بود که هیچ یک از آن‌ها، تا به حال موفق به دریافت مهر تأیید نشده‌اند و به همین دلیل، نمی‌توانیم به آن‌ها استناد کنیم. در این شش روز باقی مانده، ممکن است اطلاعات یا تصاویری از می 11 و می 11 پرو شیائومی منتشر شود. به همین دلیل همواره با جی اس ام همراه باشید تا در جریان آخرین اخبار پیرامون این موضوع قرار گیرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)