خانهاخبار
تصاویر جدیدی از چهار رنگ گلکسی S21 لو رفت

تصاویر جدیدی از چهار رنگ گلکسی S21 لو رفت

مدل عادی خانواده گلکسی S21 دوباره در خبرها ظاهر شده و این بار رندرهای جدیدی از چهار رنگ مختلف این دستگاه را مشاهده می‌کنیم.
۱۳۹۹/۱۰/۲

در چند وقت اخیر خانواده گلکسی S21 را به کرات در اخبار و گزارش‌ها دیده‌ایم و چیزی کمتر از یک ماه تا رونمایی رسمی از این خانواده باقی مانده است. حالا امروز تصاویر جدیدی از چهار رنگ مدل عادی گلکسی S21 منتشر شده که آن‌ها را از کنار، جلو و عقب نشان می‌دهد.

اگر ابتدا به مدل صورتی نگاه کنیم می‌توانیم شباهت بالای بخش زیرین ماژول دوربین به فریم بدنه را ببینیم. این فریم فلزی در مدل بنفش هم رنگ مشابهی دارد، ولی در مدل‌های آبی و خاکستری رنگی شبیه بدنه آن مدل‌ها پیدا کرده است.

image

تا این لحظه در گزارش‌ها مشخص شده که گلکسی اس ۲۱ در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به بازار می‌آید و از چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ یا اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند. اندازه نمایشگر این گوشی ۶.۳ اینچ در نظر گرفته شده و کمترین میزان حاشیه را خواهد داشت.

انتظار داریم گلکسی اس ۲۱ دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی (اصلی و فوق عریض) به همراه یک دوربین تله‌فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی با امکان زوم اپتیکال ۳ برابری داشته باشد. این تلفن هوشمند در مدل پایه ۱۲۸ گیگابایتی احتمالا با قیمت ۸۴۹ یورو وارد بازار اروپا می‌شود. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)