خانهاخبار
وان پلاس برای بهینه‌سازی Wear OS با گوگل همکاری می‌کند

وان پلاس برای بهینه‌سازی Wear OS با گوگل همکاری می‌کند

مدیرعامل شرکت وان پلاس در مصاحبه‌ای تایید کرده که این شرکت کار با گوگل را شروع کرده تا پلتفرم Wear OS را بهینه‌سازی کند.
۱۳۹۹/۱۰/۲

وان پلاس مشغول همکاری با گوگل است تا Wear OS را بهینه‌سازی کند. مدیرعامل این شرکت چینی، پیت لاو، اخیرا در مصاحبه‌ای این همکاری را تایید کرده است. به گزارش وب‌سایت 9To5Google، لاو می‌گوید وان پلاس به‌طور مستقیم در حال همکاری با گوگل روی Wear OS است. هر دو شرکت در حال حاضر سعی دارد این سیستم عامل محصولات پوشیدنی را بهینه‌سازی کرده و نحوه ارتباط آن با تلفن‌ها و تلویزیون‌های هوشمند را ارتقا ببخشند.

بهبود شرایط ارتباطی میان دستگاه‌های مختلف قابلیت تعامل پلتفرم‌های گوناگون را افزایش می‌دهد. با این وجود، فعلا مشخص نیست که دو شرکت چگونه می‌خواهند به هدف خود دست پیدا کنند. به گفته پیت لاو: «Wear OS جای پیشرفت زیادی دارد. کاری که ما سعی داریم انجام دهیم همکاری با گوگل برای بهبود توانمندی ارتباط این اکوسیستم با تلویزیون‌ها و گوشی‌های اندرویدی است تا قابلیت تعامل دستگاه‌ها در سراسر این اکوسیستم بهبود یابد. این مسئله از سمت گوگل هم بسیار مثبت ارزیابی شده، بنابراین سعی داریم بیشتر روی آن کار کنیم. ولی در حال حاضر اطلاعات بیشتری برای اشتراک‌گذاری در دسترس نیست.»

علی‌رغم آن‌که تصور می‌شد این مصاحبه به معنای استفاده از Wear OS در ساعت هوشمند آتی وان پلاس است، ولی پیت لاو تصریح کرده که چنین چیزی هنوز قابل تایید نیست. البته بعید نیست که در آینده شاهد همکاری جذابی بین این دو شرکت باشیم، چون آن‌ها همین حالا هم کار برای بهینه‌سازی پلتفرم ساعت‌های هوشمند گوگل را آغاز کرده‌اند. به نظر می‌رسد که سرانجام Wear OS می‌تواند با قابلیت‌های جدید به رقیب جدی‌تری برای watchOS اپل تبدیل شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)